Ревю: Golden Rose Стик руж #103

by - ноември 09, 2016


Нямам голям опит с кремообразните продукти. Бягам от тях като дявол от тамян, защото имам комбинирана кожа която не може без пудра. А кремообразните продукти имат характерен финиш които изчезва след като се запечата с пудра. Възползвайки се от по-студеното време напоследък вкарах в употреба стик ружа на Golden Rose. Днес ще ви споделя впечатленията си от него.


Golden Rose Creamy Blush Stick
Количество: 10,5гр
Цена: около 8лв
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав: Isosonyl, Isononanoate, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyethylene, Synthetic Fluorphlogopite, Polymethylsilsesquioxane, Cera Microcristallina, Capryl Methicone, Silica, Hydrogenated Vegetable Oil, Zinc, Stearate, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Aluminium Hydroxide, Octadecyl Di-T-Butyl-4-Hydroxyhydrocinnamate, Hydrogenated Dimethicone, Methicone

Golden Rose предлага Creamy Blush Stick в шест цвята, както още и два цвята хайлайтър.



Текстурата на този руж не е толкова кремообразна колкото очаквах да бъде. Когато започна да го преливам той става по-сух. Нанасянето става много лесно посредством стика. Ружът е добре пигментиран и не е необходимо нанасянето на голямо количество от него, както и оказването на по-голям натиск за получаване на желания цвят. Преливането с пръсти става по-лесно и разнасянето на цвета е по-равномерно. Прелят с четка ружът стои на петна.


Цветът #103 който имам аз е пепеливо розов цвят с фини златисти частички. Забелязала съм, че при преливането по-голямата част от тези частички изчезват, но това не е проблем за мен, защото предпочитам по-матови ружове. Трайността на стик ружа поне при мен не е кой знае каква. Към средата на деня вече е изчезнал от бузите ми.
Оценка: 3/5

Ако търсите удобен и бърз за нанасяне руж и за вас не би било проблем да го подновявате през деня ако се наложи, то това е вашият продукт. Аз рядко имам желанието да нанасям друго освен пудра и продукт за устни, за да освежа грима си през деня.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара