Празни опаковки #30

by - ноември 14, 2016


Здравейте! Дойде ред и на нов пост с празни опаковки. Поставила съм си за цел да изхабя доста продукти и съм много доволна, че за сега успявам. В днешния пост има доста продукти от грижа за кожата които са в мини или мострени размери, както и съвсем малко продукти от декоративната козметика. Надявам се последните да са повече в бъдещи постове с празни опаковки.


Bioderma Micellar Cleansing Water
Мицеларната вода на Garnier ми допадна. Успяваше да премахне грима от лицето и очите. Освен това беше доста икономична и тази опаковка ми стигна за доста време. Дали бих я купила отново? Да, но предпочитам други продукти за сваляне на грим пред мицеларните води.

Neutrogena Rapid Clear Treatment
Подробно ревю за продукта може да прочетете тук. Накратко, това е гел за локално третиране на пъпчици, който трябва да подейства след четири часа. Забелязвах известно успокоение след нанасяне, но не вършеше чудеса. Дали бих го купила отново? Не, не беше лош продукт, но не бих го взела отново.

Bio Beaute by Nuxe Smoothing nad 24h Moisturizing Emulsion
Това мини е част от комплекта за пътуване на Bio Beaute by Nuxe и може да прочетете повече за него тук. Това е продуктът който ми хареса най-много от комплекта. Формулата на емулсията за лице беше много лека и попиваше в кожата много бързо. Оставяше я мека и подхранена през целия ден. Освен това имаше много приятен аромат. Дали бих го купила в реален размер? Да.

Natural Cosmetics Нощен крем с арган и макадамия
Този крем получих от едно от изданията на Good Box. Малката тубичка ми стигна за доста време и по едно време мислих, че никога няма да свърши. Кремът ми допадна - беше богат и правеше кожата ми мека и я подхранваше, но понякога омазняваше допълнително кожата ми. Може би е по-подходящ за тези от вас със суха или нормална кожа. Дали бих го купила в реален размер? Не.

Vichy Liftactiv Anti-wrinkle & Firming Care
Използвам всички мостри на продукти за по-зряла кожа върху челото си, където си имам една мимическа бръчка. Откакто започнах да използвам крема на Vichy кожата върху челото ми стана по-стегната и бръчката вече не е толкова видима. Дали бих го купила в реален размер? За момента не. Имам достатъчно мостри на подобни продукти за изразходване.
 


Balea Крем за ръце и нокти с лайка
Този крем за ръце съм използвала и преди. Харесва ми като аромат и действие и бих си го купила пак.

Следващите мини продукти стоят в банята ми от доста време и беше време да ги изразходя:
Balea Душ гел с ванилия и кокос
Душ геловете на марката си приличат като действие, но се различават единствено по-ароматите си. Не ги предпочитам пред други защото не се пенят достатъчно добре. Ароматът с ванилия и кокос не ми допадна толкова, защото миризмата му беше доста химична и изкуствена. Дали бих го купила в реален размер? Не.

Balea Възстановяваща маска за коса
За проруктите за грижа за косата на собствената марка на магазини DM Balea съм чувала много положителни отзиви, но всеки продукт който съм пробвала не ми е харесал. Такъв е и случаят с тази маска за коса. Няма никакъв ефект от нанасянето й. Дали бих я купила в реален размер? Не.

Alverde Масло за тяло с макадамия и карите
Винаги когато пътувам си взимам мини разфасовка на маслото за тяло на Alverde. Мирише много вкусно, попива бързо в кожата и я оставя мека и кадифена. Дали бих го купила в реален размер? Да.
 

L'oreal False Lash Wings Sculpt Mascara
Това е много добра спирала на марката, която за съжаление все още не се предлага у нас. Четката на спиралата представлява гребенче с което много лесно улавям всяка мигла от основата й. След нанасяне миглите ми са наситено черни, по-дълги и извити. За съжаление при мен се размазва понякога. Въпреки това бих я купила отново. Ревю за нея може да прочетете тук.

MAC Pro Longwear Concealer
Това е един от любимите ми коректори за зоната под очите. Много е покривен и траен без да изсушава. Консистенцията му е по-гъста и се прелива по-трудно, но въпреки това го харесвам и бих го препоръчала на всеки. Подробно ревю за него може да прочетете тук. Дали бих го купила отново? Да.

Essence Make Me Brow Mascara
Този гел за вежди не ми допадна изобщо. Не успяваше да фиксира веждите ми за целия ден. Освен това цветът му не е достатъчно пигментиран и оцветяването на косъмчетата е минимално, дори бих казала незабележимо. Единственото хубаво нещо в този гел е четчицата му, която е малка и удобна за нанасяне. Дали бих го купила отново? Не.
 
Essence Lights Of Orient Eyebrow Shaper
Това е любимият ми молив за вежди. Много е мек и се нанася много лесно. Цветът е добре пигментиран и стои много естествено върху веждите. Освен това е траен и не мърда цял ден. За съжаление е от лимитирана колекция на марката и вече не може да се намери, но пък аз успях да се запася с няколко бройки от него.
 

La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel
Тези мострички използвах при няколко пътувания през последните два месеца. Гелът съм използвала и преди и знам, че ми харесва. Измива кожата добре, но ако го използвам за по-дълго време я изсушава. Дали бих го купила в реален размер? Не.

Vichy Liftactiv Supreme Progressive Anti-wrinkle & firming care
Още няколко мострички на грижа за зряла кожа, които изразходвах нанасяйки ги върху само челото. Забелязах същия ефект малко след като започнах да използвам крема - кожата ми изглеждаше по-стегната и мимическата ми бръчка беше туширана и беше по-малко видима. Отново за момента не бих купила крема в реален размер, защото имам достатъчно мостри на подобни продукти за изразходване.
  
La Roche-Posay Effaclar Duo [+] Corrrective Unclogging Care
Аз не съм фен на кремът Effaclar Duo [+], защото не е достатъчно хидратиращ за моята кожа и не забелязвам изчистване или намаляване на акнето. Знам, че при много хора този крем действа, но не и при мен. Имах доста насъбрани мостри от различни рекламни кампании на марката и изразходих наведнъж. Убедих се, че това не е моят крем. Дали бих го купила в реален размер? Не.
  
La Roche-Posay Anthelios XL Cream
Слънцезащитният крем Anthelios със SPF50+ обаче много ми хареса. Тази мостра ми стигна за около 3-4 нанасяния. Кремът е лек и не омазнява кожата допълнително. Без проблем върху него нанасях грим продукти. Дали бих го купила в реален размер? Да. 

Това бяха всички продукти които изразходих през последния месец.  



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

 

You May Also Like

1 коментара

  1. Мицеларната вода на Garnier въпреки, че упорито отказвах дълго време да пробвам много ми хареса и след като открих, че има 700 мл шише на много достъпна цена, ще продължавам да си купувам, защото винаги ѝ намирам разни приложения.

    Много искам да пробвам хваленият коректор на MAC, обаче нямат точно моя цвят, а за тази цена някак си очаквам да ми пасва перфектно. :(

    ОтговорИзтриване