Realash Серум за мигли

by - март 05, 2015


Здравейте! Съвсем на скоро и на мен ми се отдаде възможност да проверя дали серумът за мигли Realash наистина работи. Не съм попадала на пост на друга колежка блогърка, която да не останала доволна и да не е имало ефект при нея. Но нали знаете "око да види, ръка да пипне".
Какво е Realash?
Представлява удъжлител за мигли, които обещава да ги направи по-дълги, по-плътни и по-тъмни. Одобрен е FDA.

Как се използва?
Нанася се в продължение на 8-12 седмици като очна линия върху горния клепач вечер. 

Състав:
Алое, D-Пантенол, Колаген, Колаген + Еластин, Хидролизиран протеин, Хиалуронова киселина, Екстракт от манго, Екстракт от цвят на горчив портокал, Екстракт от палма Сабал, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Екстракт от нар, Екстракт от папая, Екстракт от невен, Екстракт от хвощ, лен и блатен аир, Биотинил трипептид-1.


Количество: 3мл
Цена: 79лв (в момента е на промоционална цена 56лв)
Може да поръчате от официалният сайт на марката.

Очаквайте пост със снимки на резултатите след около месец.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Точно такова нещо ми трябва на мен! :) Наистина има доста мнения за него, но ще чакам и твоето

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. probvai lash accalator na Rimmel, spirala e i e dosta dobra alternativa (spored men)

      Изтриване