Ревю: Essence All Aboute Nude палитра

by - март 12, 2015


Здравейте! Не знам дали си спомняте, но наскоро спечелих награда от една игра на Essence около коледните празници. Палитрата All About Nude беше част от тази награда. Виждала съм я немалко пъти на стените на марката, но не е предизвиквала интерес в мен.


Essence All About Nude Eyeshadow

Количество: 8,5гр
Цена: около 7-8лв

Палитрата включва 6 цвята сенки, като 2 от тях са мат, а останалите са перлени или блестящи. От Essence обещават дълготраен цвят и копринено гладка текстура. 
Опаковката на палитрата е пластмасова. Усеща се стабилна. Прозрачна е, което аз харесвам, тъй като така продуктите са още по-лесни за откриване. Не включва апликатори, което за мен не е проблем тъй като използвам четки, но ако сега започвате да се гримирате и не разполагате с четки, ще ви се наложи да си купите апликатори отделно.
Въпреки обещанията на марката за дълготрайност на сенките върху моите по-мазни клепачи дори и с база сенките издържат няколко часа след това се събират и избледняват.


Не знам дали аз съм попаднала на кофти бройка от палитра, но доста голяма част от цветовете имаха образувана коричка на повърхността която не позволяваше да се загребе продукт с четка или пръст. Трябваше да натисна много силни с пръст, за да счупя този слой на повърхността и сенките да станат използваеми. Макар и да нямам много продукти в колекцията си които имат такава коричка, скромният ми опит показва, че тази коричка рано или късно пак се появява. Не че е толкова голямо усилие да разбиеш тази коричка, но аз лично искам сенките ми да са готови за употреба във всеки един момент - когато бързам сутрин, когато съм на почивка и т.н. Когато не получавам желаната наситеност на цвета върху клепача искам да е защото не съм взела достатъчно продукт с четката, а не да се чудя всеки път това ли е или коричката пак се е появила. Все пак не всички цветове имаха тази коричка и за да съм напълно честна ще разгледам всеки един от тях поотделно.

Първият цвят е шампанско. Когато видях за първи път палитрата си казах че този цвят би бил страхотен за хайлайт под веждата или вътрешната част на окото, защо не и върху целия клепач.Той е от тези цветове, които в началото не даваха никакъв цвят, дори и помен за някакъв оттенък. Самата сянка е тебеширена и не особено наситена като цвят. Подходяща е за хайлайт, но не и за основен цвят. Просто няма как дори и с безброй нанасяния да постигнете наситен и равномерен цвят.
Вторият цвят е светло розов. Завършекът му е матов. За разлика от предходния цвят, този е много по-лесен за работа и е по-добре пигментиран, но е отново е тебеширен. Доста прашливен е.
Третият цвят е блестящ бронзово кафяв цвят. Първият път когато го видях в палитрата си казах че това ще е любимият ми цвят от All Aboute Nude. Но при първият суоч нямаше никакъв, ама никакъв цвят. Дори и сега цвета не е с желаната от мен наситеност, а при преливане с други сенки се губи част от цвета.
Четвъртият цвят е перлено розов със златни отблясъци. Не съм фен на розовото върху очите, но този цвят е разкошен. Малко е тебеширен.
Петият цвят е матов сиво-кафяв цвят. Това е и най-добре пигментираният цвят от палитрата. Малко прашлив е и труден за преливане с други цветове.
Шестият и последен цвят е сатенен лилав цвят. Пигментацията ми е една идея по-слаба от предходния сиво-кафяв цвят. Отново има известно разпрашване и се блендва по-трудно.




Не препоръчвам палитрата. Ако ви трябва нещо по-бюджетно Flormar имат доста добри четворки сенки. Не съм доволна от пигментацията на цветовете и трудността при преливане с други сенки.

Вие опитвали ли сте тази палитра? Ако сте, кажате ми долу в коментарите дали и при вас е имало такава коричка.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Мисля, че наистина си попаднала на кофти бройка. Аз я видях в действие при съквартирантката ми и след това си я купих заради последните 2 цвята на долния ред и нито при нея, нито при мен няма такъв проблем. Нейната палитра е на повече от година, а моята е на няколко месеца. Цветовете са с нормална пигментация, леко маслени и приятни за работа, няма разпрашаване.

    ОтговорИзтриване
  2. Жалко, че не са издържали, защото са много красиви. Аз ползвам от много време една от техните quattro палитри и съм много доволна. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Жалко, че не си останала доволна! Аз може и да рискувам и да я поразгледам палитрата, защото цветовете са просто разкошни.

    ОтговорИзтриване