Pinks Март 2014

by - март 19, 2014

Здравейте! Вчера получих мартенската кутия Pinks. Темата на тази кутия е "Пролетна красота".
В моята кутия има:




  • Sephora Instant Moisturizer 2мл
  • Sephora Smoothing Primer 2мл
  • Wet'n'Wild молив за очи в лилаво (реален размер) 
  • Aaran aromatics лосион за тяло Eydis 50мл
  • L'oreal Infailabble 24 Hours Stay Fresh 2мл 
  • Uriage Isolisс Fluide 5мл
  • Uriage Isoliss Eye Contour 3мл
  • Пила
  • TianDe балсам за устни (реален размер 3,5гр)
  • Nuxe Men афтършейв 2мл

Продуктите на Sephora и  Uriage биха ми били интересни за проба. Не съм особено развълнувана от наличието на продукти на Wet'n'Wild понеже ги има във всяка кутия. Моливът, който ми се падна е в лилаво. Без да съм отваряла тестера на фдт на L'oreal знам, че цвета ще е прекалено тъмен за мен. Директно отива в купчинката тестери и deluxe размери фдт и тониращи кремове за лятото. Лосионът за тяло на Arran Aromatics мирише много приятно. Въпреки, че обичам аромата на мента, миризмата на балсамът за устни на TianDe с мента не ми допадна. Да не говорим, че основната му съставка е парафин. Хартиените пили винаги ми влизат в употреба.

Кутията не е никак лоша. Повечето продукти бих опитала с удоволствие. Следващата кутия ще е последна от абонамента ми, но няма да го подновявам.


Какво мислите вие за кутията?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара