30 факта за мен!

by - май 26, 2013



Здравейте! Напоследък този таг стана много популярен и сигурно съм една от малкото които все още не са направили този таг. Да започваме!

1. За тези от вас, който не знаят се казвам Кристин. Когато бях малка не харесвах името си, защото имаше много хора, които мислеха, че е мъжко. Сега, обаче много си го харесвам и винаги се представям с цялото си име.

2. Родена съм на 21.12 рано сутринта. От майка ми знам, че много време се е мъчила, докато се появя аз. Първо дете съм и имам по-малка сестра с две години. Тя се казва Ралица.

3. Не обичам да бъда будена от аларма. Сама може да се събудя много рано, но няма по-омразно нещо за мен да чуя някоя дразнеща мелодийка, която да прекъсне съня ми, а понякога и това, което сънувам.

4. Сутрин не мога без кафе. Правя си нес кафе с мляко. Някой хора първо си мият зъбите сутрин, а аз първо си правя кафе и след това започвам със сутрешния ритуал.

5. Завършила съм професионална гимназия със специалност готвач. Не очаквайте от мен някакви кулинарни чудесий. Мога да си сготвя нещо колкото да не умра от глад.

6. Обожавам музиката, не мога без нея и ако ме видите някъде на улицата сама е 100% сигурно, че ще съм със слушалки в ушите. Слушам всичко, стига да ми хареса някоя песен не ме интересува на кого е и какъв стил е.
7. Не обичам да гледам телевизия. Именно поради тази причина си нямам телевизор в стаята. Обикновено, ако не слушам музика си пускам клипчета от youtube. Общо взето youtube е моят телевизор. Единствено следя новините по телевизията и не изпускам епизод на "Като две капки вода" (много се смея като го гледам).

8. В момента уча бизнес информатика. Последна година съм и ми остава само още един изпит и после дипломна работа септември, за която може да стискате палци. След това мисля да уча реклама или връзки с обществеността, но ще видим.


9. Обичам да разлиствам женски списани. Любими са ми Joy, Cosmopolitan и Glamour. Но по-странното е, че списанията, които си купя не хвърлям, а си ги пазя без конкретна причина. Само се чудя къде да ги складирам, а те милите  само прах събират.

10. Ако решите да ходите на кино с мен, може да учудите като ви кажа, че предпочитам да гледам някой кървав екшън или пък криминален трилър пред някоя романтична комедия. 

11. Именно заради любовта ми към криминалните филми няма епизод на "От местопрестъплението", които да съм изпуснала.

12. Не помня имена, но пък страшен физиономист. Много често ми се е случвало да си говоря дълго време с някой, който знам от къде познавам, но убийте ме не мога да се сетя как се казва.

13. Склонна съм към правенето на импулсивни покупки на неща, които не ми трябват или знам, че никога няма да използвам. За това и имам дрехи, обувки и чанти, които никога не съм носила, но пък не искам да ги подаря и сега просто си стоят в гардероба и чакат евентуално някой ден да ги сложа.

14. Като стана дума за чанти - имам повече чанти отколкото дънки и панталони взети заедно. Странно, нали?

15. Изпитвам ужас от змии и не мога да ги гледам дори на картинка, а да не говорим на живо. Като малка бяхме на зелено училище някъде в Стара планина и решихме да посетим някаква къщичка. По пътечката обаче видях една змия и последва оглушителен писък. Не можех да спра да плача цял ден от ужас.

16. По принцип съм много разхвърляна в мислите си. Винаги мисля за няколко неща наведнъж и накрая става каша в главата ми. 

17. Обожавам морето! Имам си мечта някой ден да живея на място близо до морето и цяла година да е топло и да не се налага да излизам с дебело яке, шал, ръкавици, 10 блузи и пак да ми е студено.

18. Имам си кученце, което се казва Уилям и е на малко над две години. Никога преди това не съм имала куче и нямах представа колко е била хубаво да си имаш четирикрак най-добър приятел.


19. Обичам да спазват правилата и най-специално тези, които улесняват съжителството с други човеци. Когато видя някой да си хвърля боклука на улицата полудявам! Не обичам и когато видя, че вместо да използват асфалтирания тротоар някои хората си правят пътечка в тревата и спестяват цели 2 секунди минавайки през нея. Мога да се сетя и за други неща, но спирам до тук.

20. Обичам да мечтая!

21. Понякога ми е много трудно да направя грима на лявото и дясното си око еднакъв. И винаги проблема почти винаги е в дясното око :)

22. Ако някой човек ме нарани много или направи много грозно нещо, с което да разваля мнението си за него спирам да контактувам с него. Знам, че звучи глупаво, но около мен не ми трябват хора, които не ме уважават или такива, които са грозни по душа. Обичам хората около мен да ме зареждат с положителни емоции. 

23. Не мога да разказвам вицове. Всеки път когато се опитам винаги забравям края, който обикновено винаги е най-смешната част. За това и рядко може да ме чуете да правя опити.

24. Мразя да закъснявам, за това и много често се оказвам с 15-20 минути подранила на уговореното място и просто ще чакам докато човека с когото имам среша се появи. Не обичам и когато някой закъснява, ако има уговорка да се видим.

25. Не мога без шоколад!

26. Не обичам да спортувам, но пък няма спорт кой дане съм пробвала през ученическите си години - плуване, волейбол, тенис на маса, баскетбол, художествена гимнастика, народни танци и т.н. Но пък обожавам да ходя. Мога да се разхождам някъде с часове и да не усещам умора.

27. Изпадам в две състояния - или съм ужасно разхвърляна, или мога да подлудя някого в желанието всичко да е подредено.

28. Много често през деня може да ме хванете, че нанасям червилото си отново. Доста от приятелите ми се шегуват с това. За някои от тях може да изглежда кифленско, но това си е част от мен.

29. Ще спомена и че нямам проблем да казвам каквото мисля в очите на хората. Това разбира се и причината често да наранявам хората около мен с моята понякога прекалено откровенна честност.

30. Аз сама съм си най-добрия приятел! Може да звучи самотно, но така ми е по-добре. Наранявали са ме толкова пъти и сега ми е много трудно да допускам хора близо до себе си.

Започвайки да пиша тази публикация в първият момент си помислих, че 30 факта са много. Но всъщност се оказа, че мога да ви кажа много повече от тези 30 за мен.


You May Also Like

2 коментара

  1. Много хубаво си написала всичко. :) И аз мразя да се будя от алармата, особено когато сънувам хубав сън. Аз списанията си ги събирам в един кашон. Сега съм решила да ги раздам на познати, че само място ми заемат. Аз от 2-3 дена си правя маратон на Beauty & Beast и сега отивам да гледам, а на теб ти пожелавам страхотна нова седмица! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много за милия коментар:) Успешна седмица и на теб!

      Изтриване