Ревю: Bilka измиващ гел за лице с пъпеш и краставици

by - август 18, 2013


Здравейте! За този измиващ продукт на Bilka чета още преди да започна блога си и винаги исках да го опитам. Най-накрая дойде и неговият ред в Wishlist-a ми.
Bilka Хидратиращ гел за измиване на лице с пъпеш и краставица
Количество: 200мл
Цена: 3,99лв

Продуктът обещава да измива лицето без да го дразни и изсушава, като остави кожата хидратирана, освежена, с изгладен тен и заредена с енергия.
Опаковка: По този показател Bilka получават 6+ от мен. Обожавам всичко което има помпичка, защото е много лесно за употреба.
Аромат: Продуктът има силен аромат на пъпеш, който е много приятен. Но ако имате чувствителна кожа, която реагира на силно ароматизирани продукти, по-добре не си го взимайте.
Консистенция: Има гелообразна консистенция и нанесен върху мокра кожа се пени добре.


Хидратация и цялостен ефект върху кожата: Въпреки обещанията върху етикета да хидратира кожата и да не я изсушава, забелязах при редовна употреба, че изсуши кожата около устните ми. Преустанових употребата му за известно време и след като изсушаването изчезна, започнах да го използвам отново, но само вечер и не забелязах отново същия негативен ефект върху кожата ми.

Въпреки страхотния аромат и приятната консистенция не бих купила този продукт отново заради изсушаващия му ефект при мен. Ако сте опитвали този продукт, как се отрази той на вашата кожата? Дали бихте ми препоръчали някакъв нежен измиващ продукт? 

You May Also Like

10 коментара

  1. Аз използвам този гел,моята кожа е суха и не ми я изсушава..даже съм много доволна откъм почистване и хидратация..
    А за нежен гел..хм,преди бях ползвала на Jonhsons http://static1.framar.bg/product/Johnson%60s-3in1.jpg и беше много нежен към кожата ми. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стига да не забравя, щом свърша този измиващ продукт ще пробвам този на Jonhsons. Мерси :)

      Изтриване
  2. Както описваш кожата си е същата като моята.Това се нарича смесена към мазна проблемна чувствителна кожа. Трябва много да внимаваш какво си слагаш на лицето,поне при мен е така,само една погрешна стъпка и лицето ми става ужасно,скоро обаче съм отново на дерматолог и ще видим този път какво лечение ще ми даде. За радост такива продукти на пазара има,повечето в аптеките.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ходила съм на различни дерматолози и никой не успя да ми помогне. Дано на теб ти помогнат. Иначе много рядко имам реакции към различните продукти (а съм опитвала много) и ми е много странно това което се случи с кожата ми при употребата на този продукт. Успех!

      Изтриване
  3. И аз го ползвам в момента и мисля, че е прехвален :( Хем твърде изсушава,хем не почиства чак толкова добре. Хубаво,че са му сменили опаковката :)http://thebeautyblog2.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, да опаковката и аромата... Харесват ми. Аз не забелязала да има някакъв проблем с почистването на кожата при мен.Явно наистина при всеки този продукт е много различен :)

      Изтриване
  4. Моят опит с марката сочи, че или даден продукт много ми харесва или не става за нищо. Скоро ще пиша за един техен крем, който е пълно разочарование, публикацията ти ми напомни за него, че го бях запратила на дъното на един шкаф и тотално бях изключила за съществуването му. Препоръчвам лосионите за тяло, много са качествени.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Малкото дяволче в мен обича да чете публикации с не толкова положителни мнения за продукти. Чакам с нетърпение :)

      Изтриване
  5. Преди около година и аз го ползвах. Кожата ми е склонна към акне, смесена, като в Т-зоната съм мазна, а на бузите и скулите ми е суха.
    Сутрин и вечер си измивах с него лицето и на втория или третия ден забелязах, че кожата край ноздрите ми се лющи леко. Освен това я чувствах и опъната. Реших веднага, че е от този продукт. За това реших да си мия с него лицето само вечер. Състоянието на кожата ми се подобри. Използвах си го до края, но определено не е нещо, което бих си купила отново.

    ОтговорИзтриване
  6. Мерси за ревюто, чудех се дали да не го взема за проба. Аз обаче съм с много суха кожа(с изключение на Т-зоната) и се радвам, че ме предпази от раздразнение :)

    ОтговорИзтриване