Ревю: Max Factor Dark Magic Instant Dramatic Volume Mascara

by - май 25, 2018

Здравейте! Днес ще споделя с Вас много накратко впечатленията си от новата спирала на Max Factor Dark Magic Instant Dramatic Volume.



Max Factor Dark Magic Instant Dramatic Volume Mascara
Количество: 10 мл
Цена: 22,00 - 23,00 лв

Преди години Max Factor беше любимата ми марка стане ли въпрос за спирали (мои фаворити бяха 2000 Calories и False Lash Effecrt), но бавно и постепенно беше изместена от Maybelline и така е и до днес. Въпреки това реших да дам още един шанс на Max Factor и сега ще ви споделя мнението си за новата им спирала Dark Magic Instant Dramatic Volume. Но преди това съвсем набързо ще спомена какви са обещанията на тази спирала. Тя трябва да даде на миглите мигновен и драматичен обем само с едно нанасяне. Обещава наситено черен цвят и дълготраен ефект. 



Опаковката на спиралата е с леко нетипична форма - страните ѝ са леко вдлъбнати, но благодарение на тези нетипични извивки горната ѝ част е много удобна за държане. Четката на Dark Magic е силиконова с множество зъбчета (не ми се струва редно да ги наричам ресни), които са така разположени, че оформят извивки върху четката. Консистенцията ѝ е доста суха още от първото отваряне. Аз предпочитам по-мокрите консистенции, защото дават повече време за работа при нанасяне. Спиралата се справя чудесно с разделянето и уплътняването на миглите, придава им обем и ги прави наситено черно. За съжаление при мен започва да се рони едва 2-3 часа след нанасянето ѝ.
Оценка: 3/5
Харесва ми колко добре подчертава миглите ми, но започва да се рони толкова бързо след като е нанесена. Вие пробвахте ли я? Ако да, при вас рони ли се?



You May Also Like

0 коментара