Ревю: Lancome Monsieur Big Спирала

by - март 28, 2018



Здравейте! Много, ама много ми хареса как се получиха снимките за тази публикация и я дописвам с огромно желание и нямам търпение да я споделя с вас. Постът ще е с главен герой Monsieur Big - една от последните спирали на Lancome.

Lancome Monsieur Big Mascara
Количество: 10 мл.
Цена: 58 лв.

Винаги съм намирала опаковките на Lancome за по-класически и изчистени като дизайн. Но опаковката на спиралата Monsieur Big ми се струва някак по-младежка, по-момичешка и по-закачлива заради розовоте надписи върху нея.
Четката на спиралата е голяма с гъсто разположени ресни с различни дължина, които създават вълнообразен ефект. При нанасяне избягвам да правя зиг-заг движения, защото така слепвам миглите, а не съм почитател на тази визия. Нанасяйки я с прави движения обаче спиралата разделя миглите перфектно! Освен това ги прави много дълги и много обемни. Формулата на Monsieur Big е по-кремообразна и с наситен черен цвят. Не съм забелязала никакво размазване или ронене когато съм с нея, а това не ми се беше случвало отдавна. Вечер се маха малко по-трудно, но е невъзможна за сваляне.




Оценка: 5/5
Тази спирала успя да ме впечатли много и я препоръчвам горещо. Прави миглите ми точно такива каквито искам да бъдат - обемни, удължени, наситено черни и подчерани. Със сигурност бих си я взела отново въпреки по-високата й цена.

You May Also Like

0 коментара