Ревю: Maybelline Total Temptation спирала

by - март 15, 2018






Maybelline Total Temptation Mascara
Количество: 8.6 мл
Цена: около 16 - 17 лв

Дори и за момента да съм открила спирала, която много да ми харесва, продължавам да търся нова и още по-добра такава. Търсенето ме отведе пред стената на Maybelline и новото им предложение. Марката лансира нова линия с името Total Temptation, но у нас до момента може да се намери само спирилата от нея.
Цветът на опаковката е в така модерният напоследък неутрален бледо розов и няма да скрия, че това е една от основните причини спиралата да привлече окото ми. Но в красивата опаковка се крие страхотна четка. Тя е с перфектният според мен размер - не е нито малка, нито голяма. Преди време имаше период в който брандовете сякаш се надпреварваха кой ще пусне на пазара спиралата с най-огромната четка. Макар да съм сигурна, че големите четки имат своите почитатели, на мен те не са ми удобни и обикновено ми трябва известно време, за да привикна към размера им. Но да се върнем на спиралата на Maybelline Total Temptation. Формулата й е обогатена с кокосов екстракт, като не успях да намеря информация дали наличието му би трябвало да има някакъв положителен ефект за миглите. Предполагам, че такъв би трябвало да има, но не е написано нищо в официалния сайт на марката. Спиралата има лек деликатен аромат, който аз асоцирам с морето и плажа. Но не съм привърженичка на ароматизираните продукти, още повече на ароматизираните спирали, но поне ароматът ѝ не е толкова силен, че дразни очите ми. Консистенцията й е малко по-гъста от повечето спирали, но не е толкова суха колкото тази на L'oreal Lash Paradise. При нанасяне прави миглите по-обемни и ги подчертава и разделя, но не ги издължава толкова колкото ми се иска. Въпреки това ми допада как изглеждат миглите ми с нея, но ще я използвам в дните в които не търся по-драматичен ефект от спиралата си. 



Оценка: 3,5/5
Лично аз смятам, че Maybelline имат доста по-добри спирали от Total Temptation. Не е ужасна, но не е страхотна, каквито обикновено са повечете нови спирали на марката. 
Вие пробвахте ли я?

P.S. Докато търсих информация какви биха били ползите от наличието на кокосов екстракт във формулата й, попаднах на няколко места на които я спрягат за двойник на спиралата на Lancome Monsieur Big. Купих си я преди това и на пръв поглед мога да кажа само, че четките са сходни, но и доста различни. Очаквайте ревю на Monsieur Big на Lancome след известно време. В него ще отделя няколко реда, за да споделя с вас дали намирам някакви прилики между двете спирали

You May Also Like

7 коментара

  1. Много обичам ревютата ти, защото си една от малкото, които слагат снимки, на които показват разликите! И специално за спиралите - на пръсти се броят тези, които слагат нагледни снимки. Ти си една от тях и благодаря за това! Като читател 😊😊😊

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много за милия коментар! 😊

      Изтриване
    2. За мен е леко подвеждащо да преценя по снимка, всеки има различни мигли.При едни дадена спирала стои супер, а при други не особено добре.Техниката за нанасяне също е важна.Специално тази спирала съм виждала как прави огромни, обемни мигли при някои в Youtube например.:)

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Не ми харесва спиралата. Тушът не е гладък и оставя ситни топченца по миглите. Все едно спиралата е поставена некадърно или е натрупан твърде много туш. Освен това не изсъхва до твърдо състояние, заради което ми се размазва под очите. Няма да я купя втори път. Моята най-любима спирала от всички ползвани до сега като туш, четка и всичко останало от което се нуждая аз лично от качествата на една спирала, е розовата Lash Sensational Maybelline.
    Ревютата ти са много приятно представени, Christine, благодаря за това!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за милите думи :) Lash Sensational е и моя много любима спирала.

      Изтриване
  4. Тази спирала със сигурност не е най-доброто от спиралите на марката. Аз лично използвам спиралите им от години, като фаворити ми остават едни от първите им варианти на спирала.
    При тези наблюдавам,че има доста голямо спластяване на миглите, както и много трудно се премахва след това. Сега си взех последната, която уж лесно се премахва, ще видим резултатите :)

    ОтговорИзтриване