Ревю: The Ordinary Coverage Foundation

by - ноември 06, 2017


Здравейте!  В момента съм голям фен на The Ordinary и веднага поръчах Coverage Foundation щом беше достъпен в beautybay /откъде си поръчавам продукти на бранда/. Предлага се в 21 цвята и обещава високо и дълготрайно покритие, естествен финиш и има SPF15. 


The Ordinary Coverage Foundation
Количество: 30мл
Цена: 6,70 евро

Опаковка:
Ако сте се интересували до сега от The Ordinary, знаете че марката залага на съставките в продуктите си повече отколкото на опаковките им. Фон дьо тенът е в пластамасово, обикновено и непретенциозно пластмасово шишенце и има помпичка. Освен това опаковката  е лека и компактна.



Консистенция, покритие и трайност:
Консистенцията му е флуидна и кремообразна. Покритието е пълно, но стои естествено върху кожата. Продуктът от една помпичка ми е напълно достатъчен, за да получа равномерно покрите върху лицето си. С него успявам да прикрия повечето несъвършенства по кожата си и не ми се налага да използвам допълнително коректор
Финишът му е полу матов, полу бляскав, но стои много естествено. Задължително нанасям матираща пудра върху него. Има съвсем лек аромат. 
Опитах да го използвам с няколко различни бази и не успя да се сработи с нито една от тях и малко след нанасяне на фон дьо тена, той започна да се събира. Предполагам основната причина за се дължи на факта, че фон дьо тенът е на водна основа докато базите които имам са на силиконова. 
Нямам никакви забележки относно трайността му. След 5-6 часа себумът по лицето ми се е появил в Т-зоната и фон дьо тена придобива по-лъскав завършек. Но с матиращо листче и малко пудра отново го връщам в първоначалното му състояние от сутринта. Никъде няма обещания продуктът да има матиращи или контролиращи производството на себум свойства. В края на деня забелязвам, че е изчезнал леко от брадичката, но това не ме притеснява и използвам фон дьо тена редовно.




Цвят и подтон:
Спрях се на цвета 2.0GY, който според информацията предоставена на сайта им е предназначен за умерено светла кожа със златни отенъци. Не е перфеткният цвят за мен, защото не е достатъчно жълт, но разликата не е забележима стига да го нанеса на врата си.



Оценка: 4/5
Това не е най-любимият ми фон дьо тен, но определено е сред моите топ 5. Има своите минуси като факта, че извезва от брадичката ми и че не е достатъчно жълт. Но това не са причини поради които бих спряла да го използвам. 

You May Also Like

0 коментара