Празни опаковки #33

by - ноември 23, 2017


Здравейте! Двете препълнени и преливащи торби, в които събирам изхабените от мен продукти ми напомниха, че е дошло време за такъв пост. Не помня от кога не съм ви показвала празни опаковки, но съм сигурна, че е минало доста време. 
Тъй като продуктите бяха доста, отделих повечето грим продукти и селектирах по-интересните според мен продукти от други категории. Нямах желание да ви отегчавам с много дълъг пост или да го разделям на две части. So, please enjoy it!


Bourjois Healthy Mix Foundation #53 Light Beige (ревю)
Много любим фон дьо тен, който имам и в по-светъл цвят. Има средна покривност, лека формула и естествен завършек. Със сигурност бих си го взела отново.
*Edit* Докато подготвях този пост, изхабих и другия цвят който имам (#51 Light Vanilla). 

Catrice Liquid Camouflage Concealer #020 Light Beige (ревю)
Още един много любим продукт, макар цветът 020 Light Beige да е малко по-светъл отколкото ми се иска (а това е най-тъмния нюанс в който се предлага коректорът). Има високо покритие, малко по-гъстичка консистенция, но пък се прелива лесно, дълготраен е и не усещам никакво изсушаване в зоната около очите. Вече си купих нова опаковка от него. 

Bourjois Healthy Balance Powder #52 Vanilla (ревю)
И за този продукт ще кажа, ще ми е много любим и както фон дьо тена Healthy Mix, така и от тази пудра имам още един цвят. Любима ми е защото е с леко покритие, не е тежка и не се забелязва върху кожата и има добри матиращи свойства. Със сигурност и нея бих си взела отново.
  
L'oreal Nude Magique Cushion Foundation #07
Ето и първото ми разочарование - Cushion фон дьо тенът на L'oreal. Знаех, че не е походящ продукт за моята по-мазна кожа, но въпреки това исках да го опитам. Има леко до средно покритие, но може да се наслоява. Освен това е с лека формула и приятен озаряващ завършек. За съжаление едва няколко часа след нанасянето му, кожата ми е доста омазнена, но не това е причината да съм толкова разочарована от този продукт. Тази опаковка ми стигна за по-малко от 10 ползвания! В момента където и да притискам гъбичката, както и да го съхранявам, не успявам да получа никакъв продукт. Дали бих го купила отново? Не.

Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation #220 (ревю)
Много харесван и препоръчван фон дьо тен, но на мен не ми хареса. Не матира кожата и не прикрава порите (но поне не ги подчертава). Като изключим това, че не изпълнява обещанията на производителя върху опаковката, бих казала, че не е лош продукт, но не е моят фон дьо тен.  Дали бих го купила отново? Не.



Bourjois Volume Reveal Ultra Black Mascara* (ревю)
Много добра спирала, която придава обем, дължина и прави миглите наситено черни. Освен това не се рони или размазва през деня и има удобно увеличително огледало от едната си страна. Дали бих си я купила? Да.

Max Factor Masterpiece Glamour Extensions Mascara
Отново много добра спирала, която прави миглите дълги и ги разделя, придавайки им по-малко обем. Формулата й е наситено черна и не се размазва. Дали бих си я купила отново? Да.

L'oreal Paradise Extatic Mascara
Страхотна спирала, която придава много обем и дължина на миглите още с нанасянето на първия слой. Освен това е с наситено черен цвят и не забелязвам никакво размазване. Всичко звучи чудесно нали? За съжаление при мен изсъхна бързо и стана неизползваема след малко повече от месец употреба. Дали бих си я купила отново? Да, вече имам нова опаковка от нея и ще проследя за колко време ще успея да я изразходя.

Make Up For Ever Excessive Lash Mascara (ревю)
На фона на горните три спирали за които споменах, тази на Make Up For Ever не е сред любимците ми. Още от самото начало формулата й беше доста суха. При нанасяне разделя миглите и им придава повече дължина отколкото обем. Необходимо ми беше да нанеса поне 3-4 слоя, а сутрин нямам време, нито пък желание да отделям толкова време на миглите. Дали бих си я купила отново? Не.


Essence Eyebrow Shaper #02 Oriental Beauty
Това безсъмнение е любимият ми продукт за вежди, който беше част от лимитирана колекция на Essence. Тя за съжаление отдавана не е налична. Успях да се сдобия с още няколко молива и това е последният от запасите ми. Продължавам да търся негов заместител. Той е мек, пигментиран и дълготраен и с естествен студено кафяв цвят. Дали бих го купила отново? Да, стига да го намеря някъде.
Bell Hypoallergenic Brow Modelling Stick #02*
Удобен и лесен за нанасяне стик, който фиксира веждите на място. Не им придава цвят и трябва да използвам отделен продукт за запълване на празните места между косъмчетата. Но пред него предпочитам гел за вежди, който се нанася с четчица, защото имам повече контрол върху продукта и къде го нанасям. Дали бих го купила отново? Не.
NYX Micro Brow Pencil #01 Taupe
Моливът ми харесва, защото е много тънък и пигментиран. За съжаление свърши много бързо и цветът не е това което търся, но е много близо. Дали бих го купила отново? Не съм сигурна, но за момента клоня към не. 
Catrice Eye Brow Pencil #030 Brow-n-eyed Peas
Изхабила съм доста такива моливи и въпреки, че го харесвам, не е сред любимите ми продукти за вежди. Моливът е по-сух и не е толкова прецизен, колкото този на NYX. Но ми харесва като цвят и трайност. Дали бих го купила отново? Да.


Himalaya Cocoa Butter Lip Balm
Поредна изхабена опаковка от любимия ми балсам за устни. Честно казано, не знам защо го снимах, защото със сигурност съм го показвала много пъти в блога. Харесвам балсамите на Himalaya, защото не са мазни, омекотяват и подхранват устните и са подходящи за основа дори и под матови червила. Дали бих го купила отново? Разбира се.
Apivita Lip Care With Cocoa Butter
Това е балсамът за устни, който използвах през изминалото лято, защото има SPF20. Консистенцията му е по-мазничка и в следствие на горещото време се разтопи и имаше период в който формата му  в гилзата беше доста странна. Не е лош балсам, но не бих си го взела отново. 
Clinique Pop Lip Colour Lipstick #05 Melon Pop
Цветът на червилото ми хареса много - прасковен с фини частици, перфектен за лятото. За съжаление формулата на червилото никак не ми допада. Подчертава всяка гънка и сухота върху утните, ако не нанеса молив преди него. Дали бих го купила отново? Не.
Gosh Velvet Touch Lipstick #162 Nude
Червилото е с кремообразна и мека консистенция и е комфортно за носене. Цветът е прасковен нюд. Хареса ми и го използвах редовно, но не успя да ме впечатли толкова, че да го купя отново.
Aura Lipliner #53
Включвала съм този молив в поне един пост с любими продукти, но след като имах възможност да го изразходя към края му осъзнах, че май не ми е толкова любим. Цветът е неутрален и е подходящ за много червила и гланцове, които имам. Формулата му е малко по-суха, но се нанася лесно и е дълготраен. Дали бих го купила отново? Може би да.
Kiko Everlasting Colour Lip Liner #401
Кремообразен и много траен молив, но доста изсушаващ и със силен химичен аромат. Дали бих го купила отново? По скоро не.
Rimmel Exaggerate Lip Liner #030
Това е втората или третата опаковка от този молив, която изразходвам. Харесвам го защото е мек и много траен. Цветът е неутрален и е подходящ за много от продуктите за устни, които имам. Дали бих го купила отново? Да.


Dr. Scheller Black Currant & Marula Day Care*
Кремът е предназначен за суха кожа, каквато моята не е. Идваше ми по-тежък за през деня и за това го използвах като нощна грижа. Попива бързо в кожата и веднага усещам хидратиращ ефект. Не забелязах някаква промяна с изключение на хидратацията. Дали бих го купила ? Не.
Peter Thomas Roth Purifying Black Mask
Маската обещава да почисти кожата от мръсотиите и замърсяванията, като едновременно с това я хидратира. Мострата ми стигна за една употреба и забелязах ефект от нея. След отмиването й кожата ми изглежда и се усеща по-чиста, но без да я изсушава. Хареса ми, но не съм убедена, че заслужава високата си цена.
Nivea CELLular Anti-age Intensive Cure Hyaluron*
Това е ампула с хилуарон с висока концентрация за интензивна хидратация. Необходимо ми беше малко количество от продукта и въпреки количеството от 5мл, ампулата ми стигна за доста дълго време. За съжаление не забелязах промяна нито във вида на кожата, нито пък изглеждаше по-хидратирана. Дали бих го купила ? Не.
Sephora Clarifying Booster
Това е почистващ концентрат който обещава да намали порите и да спре появата на нови несъвършенства. Нанася се преди крема и серума. Консистенцията му е течна и при нанасяне веднага се абсорбира от кожата, като я оставя леко лепкава. Не забелязах никаква промяна нито в размер на порите, нито върху появата на несъвършенства. Дали бих го купила отново? Не.


Garnier Micellar Cleansing Gel Wash
Гелът е с течна консистенция и парфюмен аромат. С една помпичка успявам да почистя грима от очите и лицето си. За съжаление дразнеше очите ми и поради тази причина не бих го купила отново. 
L'oreal Micellar Water
Мицеларните води не са предпочитан продукт от мен за сваляне на грим вечер, но се случва да ги ползвам понякога. Харесвам мицеларната вода на L'oreal, защото премахва грима, но е нежна към кожата и не дразни очите. Дали бих я купила отново? Да.
Bioderma Sensibio Cleansing Gel
Използвах гела сутрин и вечер и след всяко измиване оставяше кожата ми мека и чиста и успяваше да премахне всички остатъци от грим. Хареса ми и бих го взела отново.


Avene Tri-Xera Nutri-fluid Lotion*
Лосионът е предназначен за суха и чувствителна кожа и може да се използва за лице и тяло. Изразходих го използвайки го само върху тялото. Има много деликатен аромат, лека и бързоабсорбираща се консистенция.  Прави кожата много мека. Дали бих го купила? Да.
Biopha Deodorant
Опитвам се да използвам основно дезодоранти, които не съдържат алуминии и са с натурален състав. Макар ролката на Biopha да е био сертификат, съдържа алуминий (на опаковката пише, че не съдържа алуминиеви соли). Въпреки, че ми хареса, поради тази причина не бих си го взела отново.
Ducray Extra Gentle Shampoo*
Имам чувствителен скалп и от повечето шампоани получавам раздразнение на кожата на главата. Шампоанът на Ducray е един от малкото, който не дразни склапа ми. Но е много неикономичен! За да получа хубава, богата пяна ми е необходимо огромно количество от него. Изразходих тази бутилка от 200мл за около 2-3 седмици (мия косата си на всеки два дни). И поради тази причина не бих го купила.





*Продуктите са ми предоствени от представители на марките,
но мнението ми за тях не е повлияно по никакъв начин от този факт.

You May Also Like

0 коментара