Ревю: Maybelline Superstay 24h Full Coverage Foundation

by - ноември 28, 2017


Здравейте! Днес ще ви споделя впечатленията си от най-новия фон дьо тен предлаган от Maybelline - Superstay 24h Full Coverage Foundation. Опитвам се да намаля до минимум купуването на продукти, без предварително да се поинтересувам от тях и да потърся няколко ревюта. Подминах няколко пъти стената на марката без да проявя никакъв интерес към фон дьо тена, преди да попадна на негово ревю от момиче с което имаме сходен тип кожа. Накратко, на нея много й хареса и си го купих и аз.




Maybelline Superstay 24h Full Coverage Foundation
Количество: 30мл
Цена: 16-17лв (до края на месеца е намален на 10-11лв)

Опаковката на фон дьо тена е стъклена и има помпичка. Сега е момента да кажа, че белият цвят не е сред фаворитите ми за опаковки на грим продукти, защото се цапа лесно и много си личи. Още след няколко ползвания забелязах отпечатъците си върху капачката. За сега успявам да почистя всички, но с времето пигментите остават
Консистенцията на фон дьо тена е малко по-гъста, но кремообразна. Не изсъхва веднага и се разнася равномерно. Покривността му определено е висока и успява да прикрие всички белези, петънца и неравномерен тен. Въпреки високото покритие, позволява нанасянето на допълнителен слой.
Финишът му е естествено матов и не подчертава порите и не се събира в линиите. Въпреки обещанията за 24 часова трайност, фон дьо тенът няма матиращи свойства. Задължително нанасям пудра върху него и след около 5-6 часа забелязвам омазняване в Т-зоната. Но колкото и време да съм с него не изчезва от кожата. За тези от вас който се интересуват, моята кожа е комбинирана със склонна към омазняване Т-зона.
Цветът който си взех е 10 Ivory, който е най-светлия предлаган цвят. Както може да видите сна снимките долу, кожата ми не е толкова светла. За съжаление тези от вас с много светли кожи трудно биха намерили подходящ сред предлаганите цвят. 10 Ivory е с неутрален към леко жълт подтон. Кожата ми е със сълно изразен жълт подтон и цветът ми е почти идеален. Но няколко минути след нанасянето му става доста по-розов. Това е огромен минус за мен.

Оценка: 3/5
Като заключение бих казала, че фон дьо тенът не е никак лош, но толкова. Не намирам нищо впечатляващо в него. Да, има високо покритие и не стои тежко, но цветовата селекция е зле. Забелязала съм, че Maybelline не предлагат достатъчно нюанси с жълт подтон и до момента не съм попадала не перфектен за мен цвят от техните фон дьо тени. 

Maybelline Superstay 24h Full Coverage Foundation #10 Ivory

От ляво нанесен преди няколко мунити, от дясно - току що

Преди / След

You May Also Like

0 коментара