Good Box Beauty Edition #3

by - ноември 08, 2017


Здравейте! Вчера получих Beauty Edition кутията на Good box и много ми харесаха всички продукти включени в нея. Съдържанието й според мен си заслужава всяка стотинка, въпреки по-високата цена (обикновените кутии струват 23лв с доставката, а тази е 53лв с доставката). А ето кои са продукти в Beauty Edition:



Logona Хидратиращ флуид за лице Мента (оригинален размер; 30мл - 29,95лв)
Предназначен е за комбинирана и мазна кожа. Обещава едновременно хидратация и борба с несъвършенствата. Ще го пробвам със сигурност.

Logona Ексфолиращ крем за лице Алое (оригинален размер; 100мл - 25,00лв)
Това е гомаж или ексфолиращ крем. Ползвала съм и преди такива продукти, които за разлика от гелообразните ексфолианти са с консистенцията на крем. Въпрос на лично предпочитание е коя от двете формули би ви допаднала повече. Аз съм почитател на редовното ексфолиране и със сигурност веднага ще започна да ползвам продукта на Logona.


Sante Околоочен крем нар и марула (оригинален размер; 20мл - 16,99лв)
Предназначен е за сухата и чувствителната кожа около очите. Трябва да премахне тъмните кръгове, подпухналостта под очите и умората. Тествах малко количество върху ръката си и формулата му е лека и попи много бързо в кожата. 

Sante Балсам за устни Годжи (оригинален размер; 5гр  - 8,34лв)
Балсамът за устни никога не е излишен, особено ако като мен устните ви са сухи през цялата година. Има много приятен и лек аромат. Пробвах го веднага и за момента мога да кажа само, че ми допада като консистенция, защото не е мазен. Веднага усетих омекотяващ устните ефект.

Sante Био паста за зъби с B12 - без флуорид (оригинален размер; 75мл - 13,00лв)
Пастата има силен ментов аромат, което много ми допада. Ползвала съм други натурални и био пасти за зъби при които такъв липсваше. 


Phyto Интензивна подхранваща маска за коса (оригинален размер; 50мл - 19,50лв)
Маската е предназначена за суха коса и трябва да я възстанови и хидратира в дълбочина, правейки я по-мека и по-бляскава. 

Lavera Ре-енергизиращ нощен крем за лице (мостра; 50мл - 28,20лв)
Това е единствената мостра включена в кутията. Още щом я видях се сетих, че същата беше включена и в предишно издание на обикновената Good box. Изразходих мостричката и си спомням, че кремът ми допадна.  Някои от обещанияа върху етикета са да помогне при естественото обновяване на клетките и да придаде по-сияйен и отпочинал вид на кожата. Мострата ми стигна за едва няколко нанасяния и разбира се, не забелязях някакъв ефект.

Earth Kiss Почистваща порите маска с марокански клей (оригинален размер; 1бр - 4,90лв)
Обожавам почистващите маски за лице и със сигурност ще пробвам тази много скоро. Тя е обогатена с 85 минерала и съставките й са с 100% натурален произход. Съдържа кайсиеви ядки и арганови черупки който трябва да ексфолират кожата. 


Benecos Черна спирала Максимум обем (оригинален размер; 8мл - 11,65лв)
Не съм ползвала до момента спирала с натурален състав и силно се надявам да не се рони или размазва през деня. Четката й на пръв поглед ми допада. Притесняваме обаче силният аромат на някакво масло. Очите ми се са силно чувствителни, но винаги реагират по негативен начин на ароматизираните продукти особено, ако ги нанасям много близо до тях.

Avril Основа и заздравител за нокти (оригинален размер; 7мл - 6,85лв)
И последен остана продуктът за нокти на Avril. Използвам продукт който е едновременно база и основа винаги преди да се лакирам с цветен лак. Със сигурнст ще пробвам този.


Това беше съдържанието на Good Box Beauty Edition #3. Всички включени в кутията продукти  ми хареса и ще пробвам с голямо удоволствие. Сигурна съм, че ще поръчам и следващите Beauty Edition кутии.

You May Also Like

0 коментара