Ревю: Vichy Dermablend 3D Correction Foundation

by - ноември 21, 2016


Не смятах да пиша ревю за Vichy Dermablend 3D Correction скоро, но напоследък тече доста сериозна рекламна кампания за него и реших да споделя впечатленията си и евентуално да ви помогна да прецените дали този продукт е за вас или не.

Vichy Dermablend 3D Correction Foundation
Количество: 30 мл
Цена: около 35 лв
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав: Aqua, Dimethicone, Glycerin, Synthetic Fluorphylogopite, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Dimethicone Crosspolymer, Sorbitan Isostearate, Triethanolamine, Salicylic Acid, Aluminium Hydroxide, Phenoxyethanol, Disodium Stearoyl Glutamate, Eperua Falcata Barl Extract, Dextrin, Polysorbate 60


Фон дьо тенът е предназначен е за мазна кожа склонна към акне. От Vichy обещават той да коригира кожата като изглади повърхността й и прикрие несъвършенствата без да стои като маска. Формулата му е обогатена със съставки, които да помогнат в борбата с акнето и в дългосрочен план да намали появата му. Предлага се в 4 нюанса. Има SPF25.


Опаковката на фон дьо тена представлява черна тубичка със сребриста пластмасова капачка. Консистенцията му е кремообразна и по-гъста от други фон дьо тени. Прелива се доста по-лесно отколкото очаквах предвид консистенцията му и високото му покритие. Не ме разбирайте погрешно, това не е продукт който ще нанесете с едва няколко потупвания с четката. Определено трябва да му отделите малко повече време, за да бъде прелят равномерно. Но очаквах един наистина труден за преливане продукт.
Покритието му е високо и успява да прикрие активни пъпчици и белези от акне. В момента кожата ми не е толкова проблемна, но съм го използвала в моменти в които е и съм впечатлена от покривността му. Както виждате и на снимките "Преди/След" фон дьо тена успя да прикрие и зачервяванията по кожата ми.
Завършекът му не е естествен и не стои като втора кожа. Ако някой ви погледне от много близо ще забележи, че сте с грим. Но сравнен например с Revlon Colorstay който също е фон дьо тен с високо покритие, Vichy Dermablend 3D Correction стои по-естествено.
Лично аз предпочитам да го нанасям с четка. С нея се прелива по-лесно и покритието е по-равномерно. С пръсти постигам едно наистина много високо покритие и тогава фон дьо тенът стои много забележимо върху кожата. Ако кожата ви е проблемна и имате доста за прикриване, може да нанасяте продукта с пръсти върху желаните зони за постигане на маскимално покритие.
Фон дьо тенът не намалява размера или скрива напълно порите, но и не ги подчертава допълнително.
При мен той издържа един работен ден без проблем. Но ако остана повече време с него забелязвам, че започва да изчезва на места и лицето ми става на петна.
#35 Sand е цвят с жълт подтон. В момента е по-тъмен за мен, но стига да го разнеса и по врата ми може да го нося и сега когато кожата ми е по-светла.


Преди/След
Не съм използвала фон дьо тена постоянно и достатъчно дълго време и не съм забелязала да има някакъв положителен ефект върху акнето ми. Мога да кажа единствено, че не предизвика появата на нови пъпчици.

Оценка: 4/5
Ако търсите наистина високо покривен фон дьо тен и сте с комбинирана или мазна кожа опитайте Vichy Dermablend 3D Correction. Но имайте в предвид, че не е продукт който стои естествено и трябва да му отделите малко повече време, за да го прелеете. Освен това се предлага в малко цветове и би било трудно да откриете перфектен цвят за вас.

Вие пробвали ли сте го?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. На мен много ми допадна, като трайност този фдт. И като скри белезите много се зарадвах. Обаче нещо цветовата гама пак ме притеснява. Допада ми, че е плътен и попълва порите и ги скрива първоначално. При мен само от носа почва да изчезва и там се омазнявам с него. Всичко друго му е отлично! Още ще го нося, но за сега ме изненада приятно. Аз бях изчела супер негативни мнения и смятам, че ми повлия. Също бих казала, че определено е за по-мазни кожи. Абе стабилна база ;дд

    ОтговорИзтриване
  2. Аз го използвам вече 2 години и съм много доволна! Използвам по-светлия нюанс - 25..покрива перфектно.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз си взех мостри, но изобщо не ми хареса. Първо, че 25 е ми дойде доста тъмен, второ, че поне на моята мазна кожа лъсна веднага и дори да имаше моя нюанс не бих го купила.

    ОтговорИзтриване
  4. Купих си цвят 25 Nude, но ми е твърде тъмен. Първо че тестерът в аптеката беше по-светъл и второ, че след нанасяне оксидира, поне на моето лице. Покривен е и прикрива белези, но мисля че не изравнява, а подчертава всеки релеф по кожата, с което ефектът е по-скоро маска, от колкото да изглежда естествено. При мен не е траен, след 2 часа носене при това с нанесена матираща пудра, започва да се свлича по кожата.

    ОтговорИзтриване