Нови продукти от Bourjois

by - ноември 04, 2016


Здравейте! Днес ще ви споделя впечатленията си от няколко нови продукта на марката Bourjois.




Bourjois Little Round Pot Eyeshadow*
Количество: 1,7гр
Цена: около 12-13лв
Годност след отваряне: 12 месеца

Съвсем наскоро марката пусна нови цветове от познатите на всички единични сенки в кръгла пластмасова опаковка, но с подобрена формула. Аз имам два цвята от тях - 11 A L'Eau de Rose и 16 Grisante.  От марката обещават наситен цвят дори с нанасянето на един пласт и лесна за преливане формула.



Розовият цвят #11 A L'Eau de Rose изглежда много красиво в опаковката, но нанесен върху очите е силно блестящ и му липсва всякаква пигментация. Дори и с база нанасянето на няколко слоя не получавам дори средна наситеност на цвета, а самите частички падат по цялото лице.
Сивите сенки #16 Grisante се представят значително по-добре. Цветът им е значително по-наситен нанесени дори и на един слой. Но не ме разбирайте погрешно - този цвят не е силно пигментиран. Завършекът му е не е толкова силно блестящ и частичките в него си остават върху клепачите.
Трайността на сенките нанесени дори и върху база не е впечатляваща. Към средата на деня и двата цвята сенки са почти напълно изчезнали.
Оценка: 1/5

Макар формулата на сивия цвят да е значително по-добра от тази на розовия, лично аз намирам цената на тези сенки за неоправдано висока. За по-ниска цена може да намерите сенки със по-добро качество (например единичните сенки на Essence и Catrice).


Bourjois Volume Glamour Black Serum Mascara*
Количесто: 7мл
Цена: около 18-19лв
Годност след отваряне: 6 месеца
 
Не съм пробвала много от спиралите на маркта през годините, но си имам една много любима - Volume Glamour Max. За това нямах търпение да опитам тази. 
От марката обещават спиралата  да извие миглите и да им придаде обем и дължина без да ги слепва.
Четката на спиралата е по-голяма. Не е силиконова, а от стандартните с власинки. Не знам дали аз съм попаднала на опаковка с дефект, но при изваждане на четката от тубичката върху нея има прекалено много туш. Сякаш гумичката която служи за премахване на излишния продукт от четката я няма. За това преди нанасяне много внимателно премахвам излишното количество в гърлото на тубичката. Спиралата удължава миглите повече отколкото им придава обем. Формулата й е наситено черна. През деня не се рони или размазва, а вечер се маха лесно.
Оценка: 3/5
Трудно ми е да игнорирам проблема с голямото количество туш върху четката, защото това може да е дефект само при мен. Но така или иначе това не е моята спирала.


Bourjois Liner Feutre Slim Felt-tip Eyeliner*
Количесто: 0,8 мл
Цена: около 18-19лв
Годност след отваряне: 6 месеца

Рядко ползвам очна линия защото не съм особено сръчна и с моите две леви ръце ми е трудно да направя две еднакви линии на очите си. Но в редките случай в който реша да ползвам, винаги избирам такава под формата на писалка. Лично аз успявам с нея да постигна най-прилични резултати.
Цветът на очната линия на Bourjois е наситено тъмно черен. Необходимо е едно минаване с писеца за постигане на плътна и наситено черна линия. А писецът е много прецизен и лесен за ползване. Много лесно (дори и за мен) нанасям тънка линия. Не забелязвам да се рони или изтрива през деня.
Оценка: 5/5
Ако като мен ползвате очна линия рядко не бих ви препоръчала тази на Bourjois единствено заради по-високата й цената. Защото както всеки продукт, така и очната линия изсъхва дори и да не се ползва постоянно. Но ако очната линия е задължителен продукт за вас дайте шанс на Liner Feutre Slim Felt-tip Eyeliner.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

* Продуктите ми бяха предоставени за проба от представители
 на марката, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

2 коментара

  1. Съгласна с цялото ревю :)) Мненията ни се покриват напълно. Спиралата е нелоша, но очната линия е звездата из между двата продукта. Докато сенките са си малко загуба на време плюс пари да ги пробва човек ;д

    ОтговорИзтриване
  2. Тази розовата сянка още като я видях на снимката ти и си казах, че определено трябва да я взема- прекрасен цвят!
    Но добре че реших и да прочета :)

    ОтговорИзтриване