L'oreal Cafe De Nuit Лак за нокти

by - ноември 26, 2016


По-рано тази година L'orel пуснаха нова серия лакове за нокти. Тя предизвика интерес в мен най-вече заради страхотния дизайн на шишенцето. Вярна на себе си си взех телесен цвят (поредният) и днес ще ви разкажа малко повече за него.

L'oreal Color Riche Le Vernis 116 Cafe De Nuit
Цена: около 7-8лв


Формулата на лаковете е обогатена с масла и цветни пигменти за получаването на плътен и бляскав цвят с нанасянето само на един слой. Новата серия лакове на L'oreal официално се предлага в 22 цвята, но у нас са може да се намерят по-малко от половината от цветове.

Формулата на лака е с лесна за нанасяне консистенция. Цветът е наситен и плътен и може да се нанесе дори и на един слой, но аз винаги нанасям втори. Четката на лака е по-широка и с нея цветът се нанася прецизно. Останах изненадана от сладникавия парфюмен аромат който усетих веднага щом започнах да нанасям цвета. А още по-изненедана бях когато осъзнах, че този аромат остава върху ноктите дори и с нанесен топ лак отгоре. Не е силен, но мога да го усетя леко когато доближа ноктите на 1-2 сантиметра от носа си. 
Самостоятелно лакът не е достатъчно бляскав и задължително нанасям топ лак.
#116 Cafe de Nuit е нежен неутрален цвят, който стои много добре върху моята кожа. 


Оценка: 4/5

Харесах си още няколко цвята лак от серията, но за момента се опитвам да огранича купуването на нови лакове за нокти.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара