Empties/Празни опаковки #12

by - февруари 01, 2015


Здравейте! Време е за празни опаковки. Днес ще ви споделя впечатленията си от всичко което съм изразходила за последните около два месеца и най-накрая ще мога да изхвърля празните опаковки:)



Започвам първо с update на поста "Изхаби 6 продукта до Нова година" (линк). От всички продукти, които бях набелязала не успях да изхабя единствено коректора на Catrice Camouflage cream.




Bourjois Healthy Mix Serum фон дьо тен
Ако искате можете да прочетете подробно ревю за него тук. Накратко, фон дьо тенът много ми харесва. Дава леко покритие и естествен завършек. Има други марки фон дьо тени, които бих опитала и въпреки, че много ми хареса не бих го купила отново скоро.
Bioderma Sensibio Tolerance+ 
Кремът е предназначен за алергична и нетолерантна кожа каквато моята не е. Използвах го като нощен крем. Не забелязах да направи нещо за моята кожа (но той и не е предназначен за нея) и не бих го използвала отново.
Max Factor Facefinity база за грим
Харесвам тази база, защото улеснява значително нанасянето на всички грим продукти. Лека е, не омазнява кожата ми през деня. С нея гримът ми не удължава значително трайността си, но забелязвам, че фон дьо тена не изчезва от носа ми винаги когато съм с Facefinity. Отново на пазара се предлага огромен избор от подобни продукти и скоро не бих я купила отново. Подробно ревю за нея може да прочетете тук.
Essence All About Matt! прахообразна пудра
Имах тази пудра от доста време, но я ползвах много рядко, защото при мен не даваше желания матиращ ефект. В крайна сметка я изразходвах като я нанасях върху околоочния коректор. Ревю за нея може да прочетете тук. Не бих я купила отново.
Maybelline The Colossal Go Extreme! Volum' спирала
Единственият ми проблем с тази спирала е роненето към края на деня. Решила съм да поръчам водоустойчивата The Colossal Go Extreme! и се надявам при нея да липсва този проблем. Въпреки, че спиралата обещава обем, според мен дава повече дължина отколкото обем. Ревю за нея тук.
Essence I Love Extreme Volume спирала
Не успяхме да се разберем с тази спирала. Освен че се ронеше и размазваше, правеше миглите ми едновременно слепени и рошави. Не бих я купила отново.
L'oreal Volume Million Lashes Excess спирала
Ревю за нея може да прочетете тук. Използвала съм преди време обикновената версия Volume Million Lashes и по спомени тя ми хареса повече, защото правеше повече за миглите ми. Excess е спирала, която не ме впечатли с нищо и не смятам, че си заслужава цената от около 20лв. Не бих я купила отново.
Lancome Hypnose Drama спирала
Най-разочароващата спирала, която съм опитвала някога. Слепваше миглите ми и се ронеше и размазваше. Няма да въобще да споменавам цената и. Не бих я купила отново никога.
Mixa Cleansing мицеларна вода
Пропуснах да снимам празната опаковка от тази вода на тази снимка. Мнението ми за нея може да прочетете за малко по-надолу.


Avon Blissfully Nourishing Маска за коса с масло от ший
Харесвам маските за коса на Avon от серията Planet Spa (най-вече тази със зехтин). Тази също ми допадна, но след като пробвах и харесах маските на Alverde, които са с по-изчистен състав не бих си купила отново маска на Avon.
Gliss Hair Repair Олио за коса
Това олио за коса го мъча от толкова много време. Не вреди на косата, но и не забелязах да и помага по някакъв начин. Освен това ако използвах повече количество от него, косата ми ставаше мазна и на клечки. Не бих повторила.
Velnea Сух шампоан
За този сух шампоан разбрах от Мариета. Успях да се добера до една голяма опаковка, която изхабих, но след това във всяко едно Лили, в което питах за него ми казваха, че имат само мини опаковки. Взех си и мини размер, но той свърши много бързо. Иначе сухия шампоан ми хареса - не оставя бели следи, лек е. Бих го купила отново, щом заредят с големи опаковки
Schauma Cotton Fresh Сух шампоан
Имам съмнения, че са променили сухия шампоан на Schauma, защото започна да оставя прекалено много бели следи (много повече от преди) и не се справя така добре в освежаването на косата ми. Би ми се искало да опитам и други марки, преди евентуално пак да се върна към този сух шампоан.



Palmolive "Irresistible Softness" душ гел с аромат на черна орхидея и мляко
Обожавам как мирише този душ гел. Измива добре, не изсушава кожата и е на достъпна цена. Бих го купила отново.
Malizia Душ гел с мускус
Този душ гел беше ок. Вършеше си работата, но ароматът му не ми допадна и не бих го купила отново.
Alverde Душ гел с аромат на бергамот и мента
Миналата година при пътуване купих мъничък размер на този душ гел и ароматът му ми се стори много свеж и малко след това купих и голям размер от него. Дълго време стоеше забравен в шкафа, но го намерих и започнах да го ползвам. Този път обаче асоцирах миризмата му с препарат за почистване на банята и повече не бих го купила. Но бих други аромати душ гелове на Alverde.
Avon Naturals Indulging Chocolate ексфолиант за тяло
Ексфолиантът миришеше много приятно. Частиците му не бяха много едри. Не е нищо особено и не бих го купила пак.
Avon Senses Awakening Citrus Zing ексфолиант за тяло
Този ексфолиант хич не ми хареса. Частиците му бяха доста едри, но при използване сякаш изчезваха. Ароматът му беше цитрусов, но много химичен.  Не бих го купила отново.



Balea Kakao Боди бътър
Обичам да използвам този боди бътър през зимата заради по-гъстата му консистенция. Има много приятен аромат на шоколадов десерт. Разнася се малко по-трудно, но попива бързо и оставя кожата мека. Не бих го купила отново защото в състава му има парабен.
Lilly Маслен лакочистител
Има ли смисъл да обяснявам че това е най-добрият лакочистител? Вече имам нова опаковка от него.
Atrix Soft крем за ръце
В няколко блога видях, че кремовете за ръце на Atrix имаха хубави отзиви и реших и аз да ги опитам. Не ми хареса толкова много, че да го купя пак. Попиваше бързо, не оставяше ръцете мазни, правеше кожата мека и миришеше приятно, но нещо в него не ми допадна.
Nivea Стик дезодорант
Не харесвам сухите стик дезодоранти и не знам защо продължавам да ги купувам. Предпазваше от изпотяване и рядко оставяше следи върху дрехите. Не бих го купила отново.
Dove Стик дезодорант
Същото, което споменах за стика на Nivea, важи и за този на Dove.
Avon Foot Works крем за крака
Обикновен крем за крака. Не знам какво друго да кажа за него. Не правеше кожата достатъчно мека и не бих го купила отново.
Biofresh Olive Oil Ултра хидратиращ лосион за тяло
Този лосион имам от някое от изданията на кутиите Pinks. Ароматът му беше малко странен, но ми хареса. Консистенцията му беше малко по-гъста и въпреки, че разнасяше бързо сякаш не попиваше напълно в кожата и оставяше мазен филм. Свърши доста бързо. Не бих го купила.


Play Time мокри кърпички
Евтини бебешки кърпички, които се справят в пъти по-добре от всички опитани от мен до сега мокри кърпички за сваляне на грим. Освен това самата кърпичка е достатъчно плътна и голяма. Ще продължавам да ги купувам защото за цената си от 1,99лв получавам 72 кърпички. Освен това не са тествани върху животни.
Nature of Agive почистващи кърпички за проблемна кожа
Мисля, че бях чела добър отзив за тези мокри кърпички в някой блог, но не помня кой. Не ми харесаха и не бих ги купила отново.
Mixa Cleansing мицеларна вода
Стигнахме и до мицеларната вода на Mixa, която беше част от поста "Изхаби 6 продукта до Нова година". Не съм страшен фен на мицеларните води и честно казано не са предпочитан метод от мен за махане на грима. Водата на Mixa беше ок - сваляше без проблем грима от лицето, но със спиралата не се справяше много лесно. Не бих я купила най-вече заради помпичката - изхвърляше водата навсякъде, но не и върху памучното тампонче.
Bioderma Sebium измиващ гел
Един от любимите ми измиващи продукти за лице. Изхабила съм доста опаковки от него. Предпочитам обаче да го използвам през лятото. През зимата кожата ми става нормална дори по-суха в някои зони и ако използвам гела сутрин и вечер, той изсушава кожата ми. Бих го купила отново щом дойде лятото.
Elea Измиващ гел с флорална вода от лайка
Не ми хареса този измиващ гел. Не усещах да почиства достатъчно добре кожата ми. Не бих го купила отново.
Alverde Бебешки измиващ лосион и шампоан
Купих го за да го ползвам върху лицето си като измиващ гел сутрин. Ужасно много ми хареса. Беше нежен към кожата, почистваше без да я дразни или изсушава. Нямаше аромат. Бих го купила отново.
Rivana Бадемово масло
Премахването на грим с различни масла си остава предпочитан начин от мен. Толкова по-лесно е. Особено когато съм излизала вечер и съм нанесла доста продукти върху очите си и няколко слоя спирала. Вече имам нова опаковка от него.
L'Angelica Паста за зъби без флуор
Хареса ми и тези дни мисля да отскоча до Елитис за да си я купя пак (само там съм я виждала).



La Roche-Posay Lipikar Baume AP+
Това мини получих от някоя от кутиите Pinks. Използвах го като крем за ръце, но всъщност Lipikar Baume AP+ е лосион за тяло за чувствителна кожа. Консистенцията му беше много лека, попиваше бързо, не оставяше мазен слой и подхранваше кожата на ръцете. Нямаше аромат. Хареса ми като крем за ръце. Кожата на тялото ми не е суха и повечето лосиони я подхранват, така че не мисля че имам нужда от по-специален продукт за тяло като този. Не бих го купила в реален размер, защото тубичката в която се предлага крема на La Roche-Posay е 200-300мл и ако го ползвам като крем за ръце бързо би ми омръзнал.
Balea Измиващ гел за лице с лотос
Радвам се че купих мини размер за проба. Има много приятен флорален аромат. Първите няколко пъти в които го ползвах ми хареса, след това обаче изсуши кожата ми. Не бих го купила в голям размер.
Bioderma Sensinio H20 мицеларна вода
Не съм голям фен на мицеларните води и ги използвам рядко. Не бих я купила в голям размер.
Vichy Idealia Изглаждащ и озаряващ крем
Не ми хареса. Омазняваше кожата ми допълнително през деня. Не бих го купила в реален размер.
Vichy Neovadiol Gf
Крема е предназначен за по-възрастна кожа. Използвах като нощен крем върху лицето и шията. Не бих го купила в реален размер.
Uriage Isoliss Флуид за първи бръчки
Останах със смесени чувства от употребата му. Хареса ми защото е много лек и попива бързо в кожата, но понякога не го усещах достатъчно подхранващ за моята кожа и се налагаше да слагам друг крем върху него. Не бих го купила в реален размер.
Uriage Isoliss Околоочен крем за първи бръчки
Имаше ужасно течна консистенция. В момента в които изкарвах мъничко количество, той потичаше върху по пръстите ми. Освен това усещах кожата около очите по-суха от обикновени. Не бих го купила в реален размер.
Bioderma Matricium 
Предполагам че това е доза от чудотворният Matricium, но не помня как и от къде съм се сдобила с нея. Нищо не мога да кажа от две мазания, но много искам да опитам Matricium, защото съм чувала единствено добри отзиви от използването им.


Macadamia Nourishing Leave-in Cream
Страхотен продукт! Това малко тестерче от няколко милилитра ми стигна за около месец редовна употреба (нанасях го през 1-2 дена). Правеше косата ми много мека. Краищата не бяха толкова сухи. Със сигурност бих го купила в реален размер.
Matrix Total Results Heat Resist шампоан и баслсам
Обикновени шампоан и балсам. Не ме впечатлиха с нищо.
L'oreal Vitamino Color шампоан
Отново обикновен шампоан.
Bioderma Matriciane изглаждащ крем
Кремът е предназначен за по-възрастна кожа. Използвах го като нощен и беше ок. Не бих го купила в реален размер.
Vichy Liftactiv 
И с този крем на Vichy не се разбрахме. Не ми хареса. И той караше кожата ми да се омазнява по-бързо.
Eveline Cosmetics 24 Gold & Diamonds Дневен крем и серум
Получих този тестер от някоя от кутиите Pinks. Не ми хареса, усещах го много силиконен. Не бих го купила в реален размер.


Dupont Essence Pure
Един от любимите ми аромати. Обичам да го използвам вечер. Ужасно траен е. В момента се опитвам да намаля колекцията си от парфюми, но със сигурност бих го купила отново.
Avon Nail Experts 24k Gold Strength 
Не направи нищо за ноктите ми. Не бих го купила отново.
Четка за лице
Не си спомням как се сдобих с тази четка, но я имам от доста години. Това беше една от първите ми четки за грим. Тогава ми се струваше мекичка, но сега имайки четки с по-добро качество я усещам груба. Разделям се с нея.
Avon четка
От какво имам тази четка (поне 3-4 години), при всяко миене пуска боя. Косъмчетата и не са достатъчно меки и я ползвам много рядко. Не виждам смисъл защо да я държа в колекцията си.
Lancome червило
Това мини червило на Lancome имам от списание Graziа. Рядко се случва да изхабя продукт за устни. Хареса ми самото червило - по-креообразно и не толкова трайно. Не бих го купила просто защото това не е предпочитаната формула червила за мен.
Yves Rocher Sexy Pulp гланц
Беше комфортен за носене и не лепнеше. Не беше нищо особено и не бих го купила в реален размер.
Golden Rose молив за вежди 302
Хареса ми че този цвят има един по-сив оттенък, не беше толкова топъл. Но молива беше много мек и се изтриваше много лесно. Не бих го купила отново.

Това бяха всички продукти, които изхабих напоследък.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

13 коментара

  1. Много полезен пост!Аз имам кабуки четката на Импала и тя също при всяко миене пуска боя и цялата мивка става черна,отначало помислих,че е мръсотия събирала се от стоенето в магазина,но се оказа боя хаха.Метода за премахване на грим с различни масла и на мен ми е любим,като тези на Ривана са ми фаворити.Мисля и аз да пробвам малкия размер на измиващия лосион на Алверде.Още веднъж много полезен пост :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз имам кабуки четката на Импала и никога не ми се е случвало да пуска боя, много странно. :)

      Изтриване
    2. Така ли?Наистина странно,ами да,мивката става черна-станаха вече 4 пъти пера четката и все същата работа,явно проблема е само при мен...:)

      Изтриване
    3. Възможно е да са различни партиди :)

      Изтриване
  2. Страхотен пост! Завиждам ти, че успяваш да изхабиш толкова много продукти. :))

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубав пост! Доооста неща си изхабила- този фдт на Буржоа е страхотен, имам същата спирала на Lancome, нов лилаво и съм много доволна от нея, жалко, че не ти е харесала.
    www.dilyanatabakova.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Въпреки, че за момента стопирала купуването на спирали от по-висок клас (заради разочарованието ми от тази и защото има чудесни спирали в дрогериите) бих опитала други спирали на Lancome, както и на други марки. Преди време бях опитала мини на Lancome Hypnose Star и тя много ми хареса :)

      Изтриване
  4. Леле, впечатлена съм как си успяла да изхабиш всички тези опаковки за 2 месеца. Може ли да ми кажеш как се казва маската за коса на Алверде, от която си доволна? Измивният гел на Биодерма и на мен ми е от любимците :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маската е тубичка с розово по опаковката с алое вера и хибискус :)

      Изтриване
  5. Колко много неща си изхабила! Аз ползвам по цяла година един измиващ гел, а ти си изхабила няколко :D И на мен този гел на Биодерма ми изсушава кожата през зимата, но лятото ми е добре. А бебешкият гел на Алверде го бях взела да го ползвам като душ-гел, но изобщо не ми хареса и ако не съм го изхвърлила, ще го пробвам и аз за лицето. И като цяло много ми беше полезен този пост! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасен пост! Благодаря ти по-специално за представянето на боди-бътъра на Балеа с какао. Взех си го и съм очарована :) Много ми харесва! Едното парабенче в състава му не ме притеснява! :)

    ОтговорИзтриване