Нови придобивки #34

by - май 16, 2016



Напоследък се опитвам да наблегна на изразходването на някои продукти, но колкото и да се опитвам ми е трудно да огранича пазаруването до минимум. За това и не се опитвам.
В края на миналия месец Essence пуснаха нова лимитирана колекция от която се сдобих с няколко продукта които ми направиха впечатление. Всичко останало са непланирани покупки. Но тези от тях които успях  да опитам ми харесаха. За някои от продуктите ще споделя накратко и първите си впечатления.



Himalaya Измиваща пяна
Обожавам балсамите на марката, но ако не броим тях не съм опитвала други продукти Himalaya. Преди доста време си бях взела мини размер на измиващата им пяна за едно пътуване, но по моя вина тя се разля в козметичканата ми чантичка (добре, че беше гумирана и пяната не стигна до дрехите ми). Реших все пак да дам шанс на измиващата пяна. Тя е с екстракт от нийм и е предназнчена за нормална до мазна кожа. Все още не съм я ползвала и за момента не мога да кажа нищо за нея.
Himalaya Почистваща маска с глина
До измиващата пяна стоеше маската с глина и реших да опитам и нея. Тя обещава да почисти и стегне кожата, да премахне черните точки и абсорбира излишното омазняване на кожата. Опитах я веднъж и усетих страшен дискомфорт. От марката препоръчват да се остане с маската 10-15 минути, но аз едвам издържах да остана с нея дори пет. Маската щипеше кожата. Слеф измиване тя беше зачервена. Не знам дали бих я нанесла пак.


Max Factor Face Finity All Day Flawless 3in1 Foundation
Макар да се опитвам да изразходя няколко фон дьо тена които имам от доста време и да си бях обещала за момента да не купувам нови, си взех Face Finity защото всички продукти които ползвам в момента имат по нещо което не харесвам или ми липсва в тях. Най-често проблемът ми е липсата на трайност. Face Finity трябва да остане върху кожата цял ден и да съчетава в себе си основа, коректор и фон дьо тен. Или поне това обещават от марката. Взех си цвят номер 60 Sand. До сега съм присъствала на няколко събития на марката на които представят новите си фон дьо тени и на тях винаги са определяли подходящ за мен цвят 75 Golden, който след това се оказва малко тъмен за мен. Надявам се този път да съм успяла да оцеля цвета си.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick #4
Най-накрая течните матови червила на Golden Rose дойдоха у нас. Още преди месеци когато видях техни снимки, нямах търпение да ги опитам. Серията се предлага около 12 цвята, като сред тях има червени, моуви и неутрални цветове. Страхотни впечатление ми направи това, че има и много светъл сивеещ нюд, както и кафяв цвят, които са много актуални в момента. Аз избрах за себе си номер 04, който е малко нетипичен цвят за мен, но това беше и идеята ми взимайки него. Цветът е розово-коралов. Носих го цял ден и сега ще ви споделя нещо като първи впечатления за течното червило. Финишът му е напълно матов. Цветът е пигментиран и е необходим един слой за получаване на наситен цвят. Не изсушава устните. Не е дълготрайно и оставя следи, но пък позволява подновяване върху вече нанесен на устните продукт. Ще го понося още, но за момента съм сигурна, че ще си взема още цветове.
MAC Cremesheen Lipstick в цвят Peach Blossom
Това е второто ми червило на марката. Peach Blossom е прасковен розов цвят и дълго време се колебаех дали да го взема. Заради малко по-тъмната си кожа избягвам определени нюанси на розовото, защото смятам, че не ми отиват. Радвам се, че реших да рискувам и си взех Peach Blossom, защото се оказа страхотен цвят за ежедневнието, който ми стои добре. Нанесено на един слой, цветът не е наситен, но може да се нанесат няколко слоя за получаване на по-интензивен цвят. 
Essence Lights Of Orient Хайлайтър стик
Много се радвам че успях да открия лимитираната колекция на Essence Lights Of Orient. Всички продукти които взех от нея ми харесват и използвам редовно (скоро ще пиша ревю за тях). Имах известни колебания относно някои от продуктите, защото повечето от тях нямаха тестери и ги взех на късмет. Хайлайтърът се предлага в един цвят 01 Golden Gate To Orient и е в удобна стик форма за нанасяне. 
Essence Lights Of Orient Matt Lipstick #03 The Sultan's Daughter
Не съм голям почитател на продуктите на устни на марката и по скоро на червилата. Но цветът 03 The Sultan's Daughter от лимитираната колекция ми хареса много и реших да го пробвам. Радвам се, че го направих. Червилото е кремообразно, не изсушава устните и е много комфортно за носене. Завършекът му е полуматов. Хвърлила съм око на още един цвят червило от колекцията.
Essence Lights Of Orient Bronzer #01 Sunkissed Beauty
Този бронзър използвам него и само него откакто го имам. Придава много естествен бронзов загар на кожата. Със сигурност ще си взема и по-тъмния цвят.
MAC Eye Kohl в цвят Teddy
Teddy е умерено кафяв цвят със златисти блестящи частици. Цветът е пигментиран и се нанася лесно. Ако реша да го опуша, това също става с лекота. Траен е и не се притеснявам, че ще се размаже.
Essence Lights Of Orient Eyebrow Shaper #02 Oriental Beauty
Преди години бях ползвала молив за вежди на марката, който не беше никак лош. За това не мислих много когато видях този. Хареса ми това, че е със студен подтон и е автоматичен. На единият си края вместо гребенче за разресване има гъбичка, каквато имат моливите за опушване. Продължавам да се чудя как точно да я използвам за веждите си.


Essence Colour & Care #01 Take A Break & #02 I Care For You
Умишлено избягвам светлите пастелни цветове лакове, защото те обикновено се нанасят трудно и е почти невъзможно да не стоят на черти. Лаковете на Essence от серията Colour & Care се оказаха супер покривни и дори на два слоя се постига равномерен цвят. Прасковеният I Care For You е моя фаворит от двата и много често беше върху ноктите ми през последните седмици. Освен да оцветят ноктите в страхотен пастелен цвят, лаковете трябва да заздравят и подхранят плочката. За момента нямам впечатления за последното.
Golden Rose Matte Top Coat
Минах през кратък период в който исках лакът върху ноктите си матов. Реших, че вместо да си купувам нови лакове може да си взема матиращ топ лак с който да направя любимите си цветове с матов финиш. Наистина топ лака на Golden Rose успява да матира всеки лак с който съм го пробвала до сега и то за секунди. Ефектът е обаче е краткотраен и на следващия ден вечерта забелязвам лек блясък върху ноктите си.
Golden Rose Prodigy Gel Colour #02
Когато тези лакове се появиха на пазара се продаваха единствено в комплект с топ лака. Докато разглеждах в Лили тези дни забелязах, че лаковете вече се предлагат самостоятелно. Взех си номер 02, който е бледо розов цвят. Докато пиша този пост съм с него и забелязвам, че върху някои нокти цветът не е равномерен и стои на черти. Следващият път когато се лакирам с него ще нанеса и трети слоя.
Flormar Лак за нокти # 246 Cream Silk
За мен още един нюд цвят лак за нокти никога не е излишен. Това са любимите ми цветове за носене, защото стоят много чисто и елегантно върху ноктите.
Flormar Gelly Look Лак за нокти # 02 Salmon Pink
Все още не съм опитвала тази серия лакове на Flormar с гел ефект. Цветът сьомга веднага привлече вниманието ми и се оказа в пазарската ми кошница за секунди.



Това бяха всички продукти които си купих напоследък.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Честити покупки! :) Не съм пробвала пяната, но от измиващия гел на Himalaya от същата серия, бих казала, че не останах очарована- обикновен измиващ гел за лице, нищо повече. Същият проблем с маската имах и аз, с таи разлика, че не можех да издържа с нея дори и 2 минути, след няколко неуспешни опита, я изхвърлих.
    Този ФДТ ми е любим, поне аз не съм имала проблеми с трайността, макар да съм с мазна Т-зона, надявам се и на теб да ти хареса :)

    ОтговорИзтриване
  2. Йей, страхотни покупки. Аз си харесах едно червило от серията на Есънс, но беше свършило и надали ще обикалям,за да го търся специално. Иначе ми е любопитен хайлайтърът, в аптеката до нас все още се предлага, но без тестер не бих го взела :/

    ОтговорИзтриване
  3. Много лошо ми подейства този пост. Сега пак ще ходя да търся серията на Есенс и лаковете на ГР.
    Страхотни неща.

    aoi-box.com

    ОтговорИзтриване