Празни опаковки #25 (Март и Април 2016)

by - май 13, 2016


Торбичката в която съхранявам празните си опаковки се напълни и е време да ви покажа какво изразходих през последните два месеца. В момента се опитвам да изхабя главно продукти от декоративната козметика, но това се случва бавно и отнема време. Надявам се в бъдещи постове да включвам повече продукти от тази категория.

Batiste Сухи шампоани
Какво би бил пост за изхабени продукти за мен без поне една опаковка от любимият ми сух шампоан на Batiste? Ако четете редовно постовете ми за празни опаковка вече знаете, че от всички варианти любим ми е този за брюнетки. През последния месец обаче беше малко труден за намиране и си взех този с Cool & Crisp Fresh аромат. Работи също толкова добре колкото този за брюнетки, но оставя повече бели следи в косата ми. Вече имам нова опаковка (дори две) от сухия шампоан за брюнетки. 


Syoss Renew 7 Complete Repair Instant Intensive Mask*
Тази маска обещава да възстанови косата по много показатели, но за моята не успя да направи нищо. Маската е с гъста консистенция. Има много приятен аромат. Когато започнах да  използвам маската след измиване усещах косата си много мека. За съжаление действието й бързо отшумя и още преди да бях преполовила тубичката не виждах никакъв ефект от нея. Изразходих я като я използвах вместо балсам за коса и след това използвах друга маска за коса. Не бих я купила.
Lilly Маслен лакочистител
Не използвам друг лакочистител освен този. Маха лака бързо (дори и брокатен), без да изсушава ноктите или кожичките ми. Освен това и цената му е супер достъпна. Вече имам нова опаковка от него. 
Adopt Fleur de Cotton парфюм
Никак не ме бива в описването на миризми, за това и няма да се опитвам. Ще кажа само, че това е много приятен, свеж и ненатрапчив аромат за ежедневието. Това което обаче най-много ме изненада е колко траен се оказа този парфюм предвид ниската си цена. След пръскане сутрин го усещам все още до късния следобед, което много рядко се случва с парфюмите на по-достъпни цени. Бих си го взела отново със сигурност.
Sephora Fleur de Cotton Душ гел и лосион за тяло*
Дори не бях забелязала, че парфюма на Adopt и тези два мини продукта на Sephora са с аромат на едно и също цвете. Ароматът им много се различава. Продуктите за тяло имат доста пудрен аромат, който не ми допадна особено много. Но иначе не бяха никак лоши продукти. Душ гелът се пенеше добре и измиваше кожата без да я изсушава. Лосионът за тяло използвах като крем за ръце заради малката опаковка, която е удобна за носене в дамската чанта. Омекотява кожата и не е тежък или мазен. Бих си взела тези мини продукти, ако ми се налага да пътувам, но бих опитала и други аромати.
 

Vichy Idealia Околоочен крем
Това саше ми стигна за изненадващо дълго време - около 2-3 седмици употреба сутрин и вечер. Кремът обещава да заличи тъмните кръгове и да изглади фините линии в областта на очите. Беше приятен продукт, но не забелязах някаква дори и минимална промяна или изсветляване на тъмните кръгове (разбира се това може да се дължи и на факта, че го използвах за кратко). Не ми се стори достатъчно хидратиращ и то при положение, че кожата около очите ми не е суха. Не бих го купила в реален размер. 
Ren Wake Wonderful Night Time Facial
Това е продукт тип крем/маска за лице. Нанася се вечер и е добре да се ползва 2-3 пъти седмично. Трябва да озари кожата, да я стегне и да изравни тена й на следващата сутрин. За този крем не мога да кажа нищо освен, че има много лека консистенция, която се абсорбира от кожата веднага. Не успях да забележа никакви резултати от използването му. Въпреки това съм склонна да купя продукта в реален размер, надявайки се, че е необходима употреба за по-дълъг период от време, за да се появят резултати.
Weleda Wildrose Околоочен крем
Подробно ревю за него може да прочетете тук.  Този околоочен крем ми хареса - има много лека консистенция, която се абсорбира от кожата бързо. Подхранва и хидратира кожата добре. Бих го купила пак, но преди това има и други продукти, които бих искала да опитам.
Dior Dream Skin
Това е крем който обещава да изглади текстурата на кожата, озари и изравни тена и да намали бръчките. Кремът е с телесен цвят и с лека текстура, толкова лека, че сякаш не съм нанесла нищо. Забелязах и че от него кожата ми се омазнява по-много бързо през деня. Не ми харесва.
Sephora Mud Mask Purifying & Mattifying
Подробно ревю за нея може да прочетете тук. Макар да харесвам маската на Sephora, предпочитам и харесвам повече глинените маски на Apivita. Това което много харесвам при маската на Sephora е, че след използване на оставя кожата суха или опъната. Почиства кожата много добре и винаги забелязвам положителна промяна в кожата си след употребата й. За момента не бих бързала да я купя отново, но съм сигурна, че след време пак ще си я взема.
Biotrade Pure Skin Ексфолиращ тоник
Подробно ревю може да прочетете тук. Преди време когато купих продукта в оригиналния му размер имах големи очаквания, но останах разочарована. След нанася вечер на следващата сутрин кожата ми изглежда по-свежа, а при редовно ползване забелязвам и тена на кожата по-равномерен. За съжаление не успя да намали размера на порите, както обещават от марката. Не успя и да заличи или поне да направи по-малко видими повечето белези от акне които имам. Не бих купила тоника отново.
Realash Серум за мигли*
Крайните резултати от серума може да видите тук. Серумът наистина работи. След тримесечна употреба направи миглите ми по-тъмни и по-дълги. След изтичане на тези три месеца в които той трябва да се нанася всеки ден по един път, започнах да нанасям серума през няколко дни за да поддържам ефекта. За съжаление това не се случи и не след много дълго време миглите ми се върнаха в предишното си състояние. Серумът ми хареса и бих го купила.

Melvita Nectar de Roses Milky Cleansing Oil Разгримиращо олио
Подробно ревю за него може да прочетете тук. Въпреки, че в началото смятах, че бързо ще изхабя олиото на Melvita, то ми стигна за изненадващо дълго време. В зависимост от това с колко грим бях използвах една или две помпички продукт. Олиото успява много бързо и лесно да премахне дори и водоустойчива спирала. Отмива се по-трудно (както повечето такива продукти), но след измиване кожата е чиста и мека без чувство на сухота или опънатост. Бих купила олиото отново, но преди това има други подобни продукти които бих искала да опитам. 
 

Rimmel Exaggerate Lip Liner #030 Natural
Подробно ревю може да прочетете тук. Много харесвам този молив за устни. Цветът е неутрален и върху него може да се нанесе всякакъв цвят червило. Много е траен и увеличава трайността на нанесените върху него продукти за устни. Автоматичен е. Единствените му недостатъци са че свършва бързо и малко трудно се намира в дрогериите. Определено бих си го взела пак.
NYX Butter Gloss #05 Creme Brulee
Ревю за него може да прочетете тук. Този глос мирише на ванилов десерт. Консистенцията им не е лепкава. Не изсушава устните и не образува бяла линия. Цветът Creme Brulee е розов телесен цвят. Самостоятелно дава малко цвят и много блясък на устните. Бих си взела този и както други цветове от Butter Gloss с удоволствие.
Bio Beaute By Nuxe Lip Stick With Natural Cold Cream
Балсамът за устни не беше никак лош, но предвид цената му не бих го купила отново.Харесва ми това че при нанасяне не се усеща мазно върху устните и не им придава блясък (завършекът му е по скоро матов). Хидратира устните добре, но не е никак траен и се налага да го подновявам често. Не бих го купила отново.
Essence The Gel Top Coat
Никога не съм успявала да изразходя топ лака до последната капчица, защото се сгъствя бързо. На снимката е в състояние в което дори и разредител не помага. Иначе топ лакът изсушава лака бързо, придава блясък и удължава трайността. Освен това е и на достъпна цена. Вече имам нова опаковка от него.

Това бяха всички продукти, които изразходих напоследък.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.


* Продуктите ми бяха предоставени за проба от представители
 на марките, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

3 коментара

  1. Продава ли се парфюмът в България?
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  2. Единствения продукт на Биотрейд от който съм доволна е Акне аут, всичко друго ми е действало или ужасно или никак.
    Писала ли си някъде подробно за маската на Apivita, защото не успях да я намеря в блога?

    aoi-box.com

    ОтговорИзтриване
  3. За маскита ма Apivita ме съм писала отделен пост. Любими са ми почистващите със сива и розова глина.

    ОтговорИзтриване