Любими продукти Август 2015

by - август 31, 2015


И този месец мина неусетно. Толкова бързо, че чак ми е странно как от утре е септември. Но пък през август имах доста любимци и всичките са ми много, ама много любими.

La Petit Marseillais Душ гел
Душ гелът като измивен продукт не е нищо особено и няма нищо което да го отличава от останалите подобни продукти. Но ароматът му ... Мирише едновременно на мед и съвсем леко на лавандула. За съжаление не се задържа дълго върху кожата, но пък всеки път когато се къпя, цялата баня мирише на него. Помиришете го следващият път в магазина :)
Avene Cleanance Hydra Soothing Cream
Преди години много харесвах серията на Avene Cleanance, но не знам защо спрях да използвам техни продукти. С кремът Hydra Soothing Cream си припомних защо толкова обичам тази серия. Използвам го всяка вечер като нощен и през деня когато усетя, че кожата ми има нужда от малко повече хидратация. Има приятен и ненатрапчив аромат характерен за продуктите от серията Cleanance. Формулата му е лека и се абсорбира от кожата бързо. Сутрин се будя с мека и подхранена кожа без досадното прекомерно омазняване в Т-зоната, което получавам с някои други хидратиращи кремове, а през деня не намалява трайността на грима ми.
The Yeon All Day Sun Cream SPF50+
Получих този крем в една пратка от страхотна Жени от Just Another Blog. Освен един мъничък надпис на английски всичко останало е на корейски (предполагам). За това не мога да кажа нищо за това което обещават от марката, но ще ви кажа защо го харесвам. Има много лека не мазна консистенция, която попива в кожата бързо без да оставя следи. Буквално минута след нанасянето му мога да нанасям грим продукти. Не намалява трайността на грима ми и не омазнява допълнително лицето ми.
Sephora Shimmering Bronzing Powder 02 Trip To Haiti
Пудрата включва в себе си три различни нюанса, които нанесени върху кожата придават естествен загар на кожата. От марката я определят като shimmering и да, в нея има малки златни частици, но те стоят нежно върху кожата. Пудрата е добре пигментирана и издържа цял ден в жегите.
Manhattan Matt Bronzing Powder в цвят Medium
Съвсем на скоро писах ревю за тази пудра, което може да прочетете тук. Но накратко, харесвам тази пудра, защото е матова и добре пигментирана. С нея се работи лесно и не стои на петна. Издържа през целия ден дори и в жегите. 
The Original Beauty Blender
Всичко което съм чувала до момента за тази явно магическа гъба се оказа вярно. С нея се работи много по-бързо и по-лесно в сравнение с четки и смятам, че имам нужда от по-малко количество продукт. Запазва покривността на използвания фон дьо тен, но придава един озарен завършек. Beauty Blender се превърна в естествено продължение на ръката ми винаги когато се гримирам.
L'oreal Brow Artist Genius Kit в цвят Medium to Dark
Подробно ревю за него може да прочетете тук. Страхотен продукт, който не съм спряла да ползвам цял месец. С него подчертавам и запълвам веждите си по един ненатрапчив начин и никога не изглеждат сякаш са татуирани. Освен това продуктите издържат цял ден дори и в жегите. 
Essie Perennial Chic
През по-голямата част от месеца бях с този лак и дори в момента докато пиша този пост се лакирам с него. Цветът му е прасковен нюд, който е много подходящ за моята кожа. Стои много нежно и е малко по-интересен заради прасковения си подтон в сравнение с бежавите неутрални лакове. Ревю за него може да прочетете тук. Лаковете на Essie по принцип са по-трайни върху моити нокти от всички останали марки които съм пробвала, но с топ лака на Essence The Gel Nail Polish Top Coat са дори още по-трайни. 
Essence The Gel Nail Polish Top Coat
Подробно ревю за него може да прочетете тук. Това огледално шишенце е съкровище за едва 5лв. Придава блясък и удължава трайността на лака. Да, формулата му се сгъствя бързо, но с няколко капчици от разредителя за лак на Perfect проблемът е решен.
Inglot Cream Concealer & Oriflame The One Illuskin Concealer
Напоследък явно не си доспивам достатъчно и това веднага си пролича. Самостоятелно тези два коректора имат свои минуси, но заедно минусите изчезват. Коректорът на Inglot е в цвят 23 и е с прасковен подтон, силно пигментиран е и прикрива умората под очите много добре, но изсушава околоочната зона. Заедно двата коректора прикриват кръговете, без да изсушават. Освен това издържат цял ден и не подчертават линиите около очите.
Rimmel Apocalips Lip Lacquer 102 Nova
Един доста позабравен продукт на Rimmel, който стоеше затворен в шкафа от миналото лято. През последните 1-2 седмици съм почти всеки ден с него. Понякога използвам различни моливи за устни преди него, за да направя лака за устни по-траен. Цветът е в розовата гама. Харесвам го и го използвам толкова много, защото веднага след нанасянето му цялостната ми визия придобива свежест. Да, не е дълготраен продукт, но на мен не ми пречи да го подновявам по често.Има удобен за нанасяне апликатор с отворче по средата в което има достатъчно количество за нанасяне върху горната и долната устна. Придава плътен цвят и блясък на устните. Формулата му не е изсушаваща. Ревю за него може да прочетете тук.
Max Factor Creme Puff Blush 15 Seductive Pink
Тук е моментът да благодаря на Ани от Beauty Galore, че ми помогна да се сдобия с този руж, защото е страхотен. Придава мъничко цвят (не е силно пигментиран), но озарява кожата по един нежен и незабележим начин. В него липсват брокатени частици. Цветът му е нежно розов. Със сигурност ще се сдобия с още цветове от Creme Puff Blush на Max Factor.


Това бяха любимите ми продукти през август. Нямам търпение да започне есента, колкото и да обичам лятото, за да мога да започна пак да нося любимите си тъмно червени матови червила.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Прекрасни любимци, заитригуваха ме един продукти, The Original Beauty Blender, да наистина магическата гъбка явно ще омагьоса и мен и прич следваща покупка ще си я купя непременно.
    Целувки и до скоро!
    В.

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, само хубави неща слушам за този Beauty Blender. Наистина ли е толкова по-различен от всички други гъби? Ще погледна кремчето на Avene, че съм в търсене на ново. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Колко се радвам, че ти харесва ружът! Много се притеснявах дали ще ви хареса и на живо :)

    ОтговорИзтриване