Ревю: Schwarzkopf got2b Fresh it Up & Dove Refresh + Care Сухи шампоани

by - февруари 14, 2018


Здравейте! Днешният пост посвещавам на задължителен за мен продукт - сухият шампоан. Имам коса с бързо омазняващи се корени и за да си спестя миенето всеки ден /като добавим сушенето и оформянето си става страшна дамагогия/, прибягвам до използването на сухи шампоани. Любими са ми тези на Batiste, но наскоро видях две нови предложения от got2b на Schwarzkopf и Dove. Реших да ги опитам, но за всеки случай си взех опаковка и от любимия Batiste, ако нито един от двата не ми допадне.


got2b Fresh it Up Dry shampoo
Количество: 200мл
Цена: 9-10лв
Имайки тъмна коса винаги предпочитам да използвам сухи шампоани за брюнетки. Разликата със стандартните е, че пудрата във флакона обикновено е оцветена в тъмен цвят, за да не оставя бели следи. Така е и с предложението на got2b, но както може и да видите на снимкита цвета е много наситен и почти черен. При впръскване оцветява скалпа силно и необходимо по-енергично масажиране /използвам кърпа, не ръцете си/, за да намаля интензивността на цвета. Иначе оставя  скалпа ми тъмно сив! Има силен сладникав кокосов аромат, който никак не ми харесва и се усеща през целия ден. При впръскване освежава косата и придава обем, но ми отнема много повече време и усилия от любимия ми Batiste. Накратко, не ми хареса особено много и бих си го взела втори път само в много краен случай. 


Dove Refresh + Care Dry shampoo
Количество: 250мл
Цена: 7-8лв
Имах много големи очаквания към този сух шампоан, но те не се оправдаха. При ползване абсорбира себума от корените, но слепва косата толкова, че тя изглежда много по-мръсна от колкото преди впръскването му. Може би е излишно да споменавам, че не придава никакъв обем, дори точно обратното - успява да отнеме от него. Бих ви посъветвала да не купувате този продукт!

След като опитах тези два сухи шампоана, продължавам да харесвам и предпочитам тези на Batiste. Въпреки преообладаващото отрицателно мнение в този пост се надявам той да ви е бил интересен.

You May Also Like

1 коментара