Good Box Октомври 2017

by - октомври 29, 2017


Здравейте! Тази седмица получих октомврийската кутия на Good Box и бързам да ви я покажа. Разопаковах я веднага и разгледах продуктите в нея, но не пробвах нищо защото исках първо да я снимам през уикенда и да споделя с вас какво има вътре. А ето съдържанието й:



Sante Happy Blossom Био душ гел (оригинален размер; 200мл - 14,99лв)
Пробвала съм душ геловете на Sante и ми допадат, защото са нежни към кожата, но я почистват добре. Happy Blossom е с приятен, но доста деликатен аромат. Толкова деликатен, че първоначално си помислех, че е без аромат. Лично аз предпочитам по-силни ароматизирани продукти под душа, но въпреки това ще ми влезе в употреба.

Weleda Масло с бреза против целулит (мостра от 2мл; 100мл - 36,70лв)
Мострата е доста мъничка и се съмнявам да е достатъчна като количество, за да я нанеса и двата си крака. 


Sezmar Collection Масло от манго (оригинален размер; 60гр - 7,75лв)
Покрай Good box успях да опитам доста натурални масла и като изключим един продукт на Zoya, всички имаха доста обикновен аромат. Но това масло от манго мирише точно като купа с тропически плодове. Опитах го върху ръката си и веднага попи в кожата без да оставя мазни следи и прекрасният му аромат се усещаше доста дълго време. 

Healthy Oils Ексфолиант за лице и тяло от ядка на слива (оригинален размер; 27гр - 9,50лв)
В това бурканче има стрити на фин прах частици към който се добавя малко вода и получената смес се нанася върху тялото или лицето. След ексфолиране се препоръчва да не се измива веднага, а да се остави за няколко минути, за да може маслото съдържащо се в скара да попие в кожата и да я подхрани. Голям привърженик съм на ексфолирането и със сигурност ще го опитам.


Lotte Напитка с алое вера (оригинален размер; 240мл - 1,50лв)
Обичам напитките с алое и си взимам такива винаги когато ми се допие нещо различно от вода, защото се опитвам да избягвам всякакви газирани напитки, натурални сокове т.н.  Почти сигурна съм, че вече съм пробвала варианта на Lotte, но така или иначе не намирам почти никаква разлики между всички марки предлагащи напитки с алое вера.

Vevre Чайове от джинджифил (3бр чай; 1 кутия - 6,95лв)
В по-старо издание на Good box бяха включени отново чайове от джинджифил на Vevre. Спомням си, че много ми харесаха и нямам търпение да си направя някой от трите вида. Аз лично нямам проблем с повтарящите се продукти в кутиите, особено ако те са ми харесали :)


Musala Ореховки с тахан (оригинален размер; 80гр - 1,50лв)
Обожавам ореховки! Но тези които си купувам са доста далеч от здравословното хранене. Тези на Мусала като вкус доста се различават от любимите ми, но пък много ми харесаха. Съставките от които са направени са брашно от лимец, семена сусам, мед, тръстикова захар, слънчогледов тахан и орехи. Веднага се сетих за едно магазинче в близост до работното ми място в което съм виждала да се предлагат продуктите на Musala и със сигурност ще проверя дали имат тези ореховки.


Rawganic Десерт с какаови зърна и портокал (оригинален размер; 1бр - 2,39лв)
Обикновено си взимам такъв десерт и го нося с мен в дамската си чанта за моментите в които имам нужда да хапна нещо малко за енергия. Не съм срещала да момента тези на Rawganic, но щом е с какао и портокал съм убедена, че ще ми хареса.




Friendly Концентриран гел за пране с омекотител без аромат (мостра; 1,57л - 32,90лв)
И последният продукт от кутията е еднократна доза гел за пране подходящ за пране на бебешки дрешки.

Това беше всичко в Good Box месец октомври. Съдържанието й много ми хареса и разнообразието от различни продукти. Любими са ми ореховките с тахан и маслото от манго.


You May Also Like

0 коментара