Любими продукти Август 2017

by - август 22, 2017


Здравейте! От доста, доста време не съм писала пост с любими продукти. Всъщност не съм писала никакви постове от почти три месеца. Реших да се завърна /нямам представа колко ще се задържи вдъхновението ми за писане/ и да ви покажа кои са любимите ми продукти напоследък.


Nivea Nairmilk Подхранващи шампоан и балсам за тънка коса*
Започвам с не толкова интересната категория на продуктите за коса. От двата продукта по-любим ми е шампоанът, защото измива косата и я прави много мека. Бонус е, че той не дразни скалпа ми и не усетих сърбеж нито веднъж откакто го използвам. Балсамът също не е никак лош - разплита краищата и не утежнява косата. 


Galenic Aqua Infinity Хидратиращ лосион
Това е единственият продукт който използвам в момента, за да хидратирам кожата на лицето си през деня. Имайки склонна към омазняване кожа избягвам по-тежките продукти особено през лятото. Лосионът е с консистенцията на вода. Много е лек и почти веднага се абсорбира от кожата. Необходими са ми едва няколко капки, за да нанеса достатъчно продукт върху лицето и шията, което прави продукта страшно икономичен. Не омазнява допълнително кожата ми и й дава необходимата хидратация.  

Bioderma Sensibio Мек измиващ гел
Много приятен измиващ гел който използвамсутрин и вечер. Достатъчно нежен е и не пресушава кожата ми, но се справя чудесно с измиване на остатъците от грим. 


Nivea Мицеларни кърпички за сваляне на грим
Отдавна не бях ползвала мокри кърпички за да премахна грима си вечер, но щом започнах сега не мога да спра :D Харесвам кърпички на Nivea защото са големи и достатъчно мокри. Освен това успяват да свалят много добре грима и с тях махам почти изцяло спиралата от миглите си. 



Clinique Pop Lip Color #05 Melon Pop /ревю/
Обожавам цветът на това червило, особено през лятото. Всъщност нося прасковени червила само през лятото /през другите сезони не се харесвам с тях хахахаха/. Но колкото харесвам цвета, толкова не харесвам формулата му. Макар от Clinique да обещават продукта да играе ролята и на праймър, никак не мога да се съглася с това. При нанасяне подчертава абсолютно всяка гънчица върху устните, а ако случайно устните ми са по-сухи ... става някакъв страшен ужас.Разбира се, проблема може да е само при мен или само при този цвят.
Но както може би се вижда и на снимката почти съм го изхабила. Намерих как да го използвам без да получвам този нетърсен от мен ефект. Задължително преди червилото нанасям върху целите си устни молив. През последните седмици го използвам заедно с:

Kiko Everlasting Colour Lip Liner #401
Много мек и траен молив за устни, който се нанася лесно и бързо. Самостоятелно е прекалено изсушаващ за мен и винаги нанасям друг продукт върху него, дори и да е само балсам. Автоматичен е което е голям плюс, защото макар да нося моливи за устни всеки ден, никога нямам острилка под ръка. Цветът #401 е неутрално прасковен и се съчетава с абсолютно всеки продукт в прасковен цвят.

Aura Lip Liner #53
Този мъник на снимката е любимия ми нюд молив за устни. Формулата му не е прекалено мека, но се нанася лесно. 

Revlon Ultra HD Matte Lipcolor #630 Seduction
Дълго време отлагах купуването на това течно червило заради силния му сладникав аромат. Не ми допада как мирише, но пък харесвам всичко останало в него. Формулата му е с консистенцията на мус и не изсушава устните. #630 Seduction е неутрален-прасковено-розов цвят. Финишът му не е напълно матов, по скоро е сатенен, но много ми харесва.


Ексофолиращи ръкавици за тяло
Завършвам с един напръв поглед много скучен и безинтересен любимец, но пък много ефективен. Тези ексофолиращи ръкавички за тяло си взех от Джъмбо за около 2лв. Доста грубички са, но аз харесвам такива ексфолиращи продукти. Използвам ги под душа с малко душ гел и след това кожата ми е много мека на допир. Използвам ги през 1-2 дни и съм пристрастена към ефекта им.

❤❤❤

Толкова от мен за сега. Няма да обещавам скоро да има нов пост, защото както споменах и по-горе, не знам до кога ще ме държи вдъхновението за писане. Но понеже желанието ми за споделяне с вас не се е изпарило съм решила да се опитам да бъда по-активна в страницата на блога във Фейсбук /линк/.

You May Also Like

1 коментара

  1. И аз харесвам много лосиона на Galenic. Другия път като ходя до джъмбо ще су взена ръкавици. Хував пост! :)

    ОтговорИзтриване