Нови придобивки #31

by - януари 23, 2016

Здравейте! Колкото и да се опитвам да се ограничавам в пазаруването, всеки месец се сдобивам с поне няколко нови неща, които да пробвам. Ето какво си взех през последния месец.


Съвсем наскоро Nuxe пуснаха нова серия продукти на пазара с името Bio Beaute by Nuxe. Прочетох няколко позитивни отзива за продуктите им и реших да опитам някои от тях.
Bio Beaute by Nuxe Rebalancing Smoothing Lotion
Ани от Beauty Galore много харесва този лосион с екстракт от червена боровинка. Той би трябвало да изглади текстурата на кожата, да изравни тена й, да почисти кожата и свие порите. Звучи чудесно! До момента съм го ползвала едва няколко пъти и не забелязвам някаква разлика в състоянието на кожата си.
Bio Beaute by Nuxe Repairing Lip Balm & Lip Stick With Natural Cold Cream
Дали имам нужда от нови балсами за устни? Ами не, но много харесвам балсамът на Nuxe Reve de Miel в бурканче (ревю за него тук) и без много да мисля грабнах два от новите балсами от серията. За момента много ги харесвам и двата и щом събера повече впечатления ще напиша отделен пост за тях.

Възползвах се от намеленията в feelunique и ги комбинирах с код за отстъпка за рожденият ми ден и се взех този сет на Ren Get Your Glow On и един руж на Urban Decay, който ще видите малко по-надолу. Сетът на Ren включва:
Ren Glycolactic Radiance Renewal Mask
За тази маска съм чувала единствено полижителни мнения и много исках да я опитам. Обещава да ексфолира кожата и да изравни тена й и да намали видите фини линии и бръчици. Отново използвала съм я веднъж и няма какво да кажа за момента относно действието.
Ren Micropolish Cleanser
Използвам редовно ексфолианти за лице и още един никога не ми е излишен. Все още не съм използвала този на Ren, но и за него съм чувала единствено позитивни мнения. От марката обещават да почисти и ексфолира кожата едновренно като след употреба тя да е по-озарена.
Ren Satin Perfection BB Cream
От сета Get Your Glow On това е продуктът към който имам най-малко интерес. Рядко се случва да открия BB/CC крем който да е подходящ като цвят за моята кожа и не възлагах особено големи надежди, че този ще е. И наистина цветът Light-Medium е прекалено розов за мен, но пък не изглежда да е покривен.


Pirin Dream Hydrating Day Cream
За марката Pirin Dream съм чувала от Снежи от Snejana Atanasov. Тя е българска и предлага продукти които не съдържат парабени, минерално масло и  оцветители. Аз няма да го използвам върху лицето си, а върху шията и деколтето си.
Casyopea Dead Sea Mud Body Mask
Отново от Ани от Beauty Galore чух за маската за тяло с кал от Мъртво море на Casyopea. Няма да крия, че през годините съм имала проблеми с акне по тялото и от време на време то пак се появява. Реших да опитам маската и да я нанасям когато видя, че пъпчиците започват да се появяват отново. Маската е с тъмен зеликаво-сив. Има парфюмен аромат. Нанасям тънък слой от нея върху проблемните зони и след по-малко от 5 минути маската е изсъхнала. Пробвах я няколко пъти, но до момента не съм забелязала някакви резултати.
 


Urban DecayAfterglow 8-Hour Blush Rapture
Заглеждах този руж на марката от доста време и накрая реших да го поръчам. Макар да имах известни колебания на кой цвят да се спра, заложих на първоначалния си избор - Rapture. Използвам го от около седмица и макар цветът да изглежда тъмен в опаковката върху кожата не е толкова наситен. 
The Body Shop Bronzing Powder 04 Deep Matte
Винаги съм имала слабост към бронзиращите пудри, а тази на The Body Shop искам от доста време. Получих я като подарък за празниците и много се зарадвах (Благодаря ти, Меги!). Използвах я няколко пъти и макар да харесвам как стои върху кожата ми, не посягам към нея всеки ден.
H&M High Impact Eyeshadow Baci Di Dama
Стане ли въпрос за сенки за очи винаги предпочитам палитрите. Единични сенки купувам рядко, защото не ги използвам толкова често. В палитрите има разнообразие от цветове и финиши и не е необходимо да отварям няколко опаковки с единични цветове, за да си направя грима. Но сенките на H&M в цвят Baci Di Dama исках от доста време и накрая реших да ги взема. Цветът им е златисто шампанско. Не останах никак разочарована от качеството им и със сигурност ще опитам и други цветове и продукти на марката.

Golden Rose Matte Lip Crayon 13&19
Ако следите страницата на блога в Facebook вече може би сте разбрали колко много харесвам матовите червила на Golden Rose в червената гилза (имам поне 7 цвята от тях). Когато разбрах, че пускат нови матови червила под формата на молив нямах търпение да ги опитам. Няма да влизам в излишни подробности защото съвсем наскоро писах повече за тях. Поста може да прочетете тук.
Oriflame The One 5-In-1 Wonderlash Mascara
Получих тази спирала от представители на марката. Опитвала съм спиралата от същата серия, но в розовата опаковка и си спомням, че тя много ми хареса. В момента обаче имам няколко отворени спирали, които искам да изхабя преди да отворя нови.
Oriflame Giordani Gold Liquid Eye Liner
Не използвам очна линия често, а ако реша винаги се спирам на такава под формата на писалка с твърд апликатор като писец. Тази обаче е със стандартна мека четка и макар да не съм я пробвала съм почти убедена, че ще ми е трудно да работя с нея. Все пак мисля да се опитам да направя тънка линия с нея и дано изненадам себе си с уменията си.
Rimmel Exaggerate Lip Liner 030 Natural
Използвам моливи за устни в ежедневният си грим от сравнително скоро, но фаворитът ми сред тези които съм опитала до момента е Rimmel Exaggerate Lip Liner в цвят Natural. Съвсем наскоро писах ревю за този молив, което може да прочетете тук.
Sephora Cream Lip Stain 13
От много много време исках да опитам течните матови червила на Sephora, но все не успявах да си харесам цвят. Докато не видях номер 13 върху устните на една моя любима влогърка и бързо се сдобих с него. Цветът е леко лилавеещ и формулата му е много комфортна за носене.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

8 коментара

  1. Честити! Всичко изглежда страхотно.

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни нови придобивки! Влюбих се в ружа на UD!

    ОтговорИзтриване
  3. Ружчето го имам и аз и ми е много любимо. Дано и на теб ти хареса :)

    Задължително искам да се отбия до нашата Sephora и да си взема от тези червила и някои други неща, за които съм чела хубави отзиви, но за сега съм в почивка от пазаруване.

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни придобивки, честити! Ще чакам отзиви за маската на Рен :)

    ОтговорИзтриване
  5. О, с много хубави неща си се сдобила! Честити! Ще очаквам ревю на комплекта от REN :)

    ОтговорИзтриване
  6. Честити!Страхотни придобивки! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Винаги ми е гузно, когато някой остане недоволен от продукт, който съм препоръчала -.- Дано видиш ефект по-нататък от лосиона на Bio-Beaute и маската на Касиопея. Страхотни придобивки, чакам ревю на ружа на UD и на продуктите на Ren, и на стик-балсама на Bio-Beaute :)

    ОтговорИзтриване