Нови покупки #22

by - януари 19, 2015


Здравейте! Много обичам публикациите с нови покупки и въпреки, че съвсем наскоро пуснах такъв пост, днес пак ще ви показвам придобивки. Главната причина да ви ги показвам сега е защото съм решила да не си купувам нищо до края на февруари. Скоро няма да видите подобна публикация  в блога.




Syoss Volume Lift Сух шампоан
Опитвала съм зеленият вариант на сухия шампоан на Syoss който е за мазна коса и не ми хареса. Бях попаднала на добър отзив за синия вариант в нечии блог (но не помня кой) и реших да му дам шанс. Шампоана обещава да даде още един ден свежест и обем на косата. 
Schauma Cotton Fresh Сух шампоан
За всеки случай, ако шампоана на Syoss се окаже ужасен реших да се запася с опаковка от този на Schauma. Отделно имам съмнения, че са сменили формулата му. Да, етикета, който е залепен върху самото шишенце е различен и това затвърждава съмненията ми. Последната опаковка, която изразходих от него при напръскване продукта оставяше много бели следи и след масажиране в корените на косата, оставяше бял прах, който се премахваше трудно. Надявам се това да липсва в тази опаковка.
Alverde Успокояващ шампоан с екстракт от бреза и градински чай
Напоследък скалпа ми е леко раздразнен - усещам има известен сърбеж към който понякога се появява и пърхот. Реших да не купувам шампоан с SLS, защото тази съставка би могла допълнително да изсуши скалпа. Не съм опитвала до момента шампоаните на Alverde, но се надявам да помогне. Съдържа екстракт от бреза и градински чай и обещава да успокои раздразнената кожа на главата. 
L'oreal Митично олио
То ми е подарък и нямам търпение да го опитам. Отлагам единственото защото искам да изразходя друг продукт за коса преди да започна митично олио. Чела съм толкова хубави неща за него и се надявам поне половината от тях да се окажат истина.Съдържа смес от различни масла, които трябва да се абсорбират от косата веднага, без да я омазняват или утежняват. Обещава да изглади и придаде блясък на косата.


Alverde 1001 Нощи душ гел и лосион
Купих комплекта като подарък за себе си, нищо че имах нужда единствено от лосион за тяло. Миришат много приятно. За съжаление липсва етикет на който да е обяснено на български на какво точно трябва миришат.
Alverde Масло за тяло с макадамия и масло от карите
Реално, нямах нужда от него, но толкова много харесвам аромата му и мекотата, която дава на кожата, че си го взех. Това масло за тяло е включено в любимите ми продукти за 2014 (линк). 
Naomi Campbell Wild Pearl парфюм
Парфюмът мирише много приятно - свеж флорален аромат. В момента използвам малко по-тежки аромати, но със сигурност ще го използвам през пролетта и лятото.
Bioten SOS Хидратиращ крем за ръце за много суха кожа
Използвам кремове за ръце целогодишно и винаги гледам да имам един в чантата, особено през зимата. Онзи ден докато съм сменяла чантите съм забравила да сложа крем в чантата си и се наложи да отскоча до някой козметичен магазин, защото усетих ръцете си много сухи. Реших да купя нещо което не съм използвала до сега.Предназначен е за много суха кожа и обещава да я хидратира интензивно. Обогатен е с 100% естествено арганово масло и 5% уреа. Използвах го няколко пъти и не съм впечатлена от него. Не съдържа парабени и парафин.
Mixa Възстановяващ крем за ръце с липиди
Обещава интензивна хидратация за сухата кожа. Формулата му е обогатена с липиди. Допада ми повече от горния крем на Bioten. Не съдържа парабени, алкохол и парафин.


Тоо Faced Chocolate Bar палитра
Най-накрая държа тази палитра в ръцете си. Издирвам я от края на ноември, но постоянно беше изчерпана в Sephora. Използвам я всеки ден и все още не мога да и се нарадвам. Мирише на какао и на няколко пъти кучето ми се опита да я изяде. Харесва ми комбинацията от цветове. Всички сенки които съм опитала до момента са меки, кремообразни и наситени. Не се ронят. Единственият ми проблем е, че не са особено трайни върху моите мазни клепачи. Използвам ги заедно с базата на Avon. Мисля обаче да опитам и друга (но това ще е чак през март).
Too Faced La Creme Nude Beach червило
Имам цвета Bon Bon от серията и много харесвам формулата му (ревю за него тук). Исках да си взема още едно в по-неутрален цвят, който да мога да нося през цялата година. Изборът от цветове не беше голям, но се справях на този прасковен нюанс.
Rimmel Brow This Way 002 Medium Brown комплект за вежди
Една спонтанна покупка на продукт който не смятам, че бих използвала много често. Предпочитам моливите за оформяне на веждите си, но ще дам шанс и на комплекта. Той включва сенки и гелообразен продукт, както и двойна ъглова четка и четка за разресване на веждите. Мисля че това беше най-тъмният предлаган цвят, но може и да греша.
Stila All Over Shimmer Duo Kitten хайлайтър
Докато разглеждах намалените продукти в feelunique попаднах на този продукт на Stila. Бях чувала за него, но никога до сега не бях проявявала интерес към него. Коментарите за  All Over Shimmer Duo бяха само положителни  и след като изгледах няколко видео ревюта за него, веднага го поръчах. В супер сладката симпатична малка розова опаковка са включени два разкошни хайлайтъра - единия е по-розов, а другия по-бронзов. Нямам търпение да ги опитам.
Rimmel Scandaleyes Shadow Stick 011 Bluffing молив за очи
Гледах доста скептично към тези моливи на Римел, защото имах съмнения, че няма да са трайни и бързо ще се събират. Попаднах на няколко ревюта за тях и всички  те бяха положителни и не се колебах дълго дали да ги опитам. Избрах си кафяв нюанс разбира се. :) Нанася се много лесно, супер пигментиран е и дори върху моите мазни клепачи издържа доста дълго време.
Лакове Essie
Този месец лаковете и продуктите за грижа за ноктите на Essie са на промоционални цени. Лаковете са по 10,99лв (редовната им цена е 15,49лв). Сдобих се с Sand Tropez и Bahama Mama.
Real Techniques Shading Brush
Реших да не поръчвам сета четки на Real Techniques Nick's Picks, защото реално искам само две от четките (тези за очи без ъгловата). Все пак поръчах тази единична четка и за момента не съм особено доволна от нея.



Essence имаха игра под формата на advent календар, като всеки ден можеше да играеш за различни награди. Не съм голяма късметлийка и печеля рядко и за това много се зарадвах когато получих имейл, че съм спечелила награда от играта. Когато получих продуктите се зарадвах, защото освен ружа, не бих избрала и купила продуктите сама.
Essence All About Nude 01 Nude палитра сенки
На пръв поглед палитрата съдържа страхотни цветове подходящи за ежедневен грим. Не съм ги ползвала до момента, но от суочове върху ръката не останах с хубави впечатления от палитрата и пигментацията. Повечето сенки са сухи и тебеширени и слабо пигментирани. След като ги използвам повече ще мога да дам крайно мнение за тях.
Essence Silky Touch 10 Adorable руж
Ружът е с нежно розов цвят и матов завършек.
Essence Long Lasting 07 Natural Beauty червило
Ако следите блога може би си спомняте, че включих червило от тази серия в публикацията си с разочароващо продукти за 2014 година (линк тук). Радвам се, че имам възможност да дам още един шанс на тази серия червила, защото тя е любима на много колежки блогърки.
Essence Lipliner 12 Wish me a Rose молив за устни
Essence XXXL Shine 04 Rising Star гланц
Това е цвят който никога, ама никого не бих си купила сама. Пробвах го и много ми хареса как ми стои. Поносих гланца няколко дни и ми хареса и като формула. За съжаление заради ниската си цена, липсата на тестери и заради това, че не са запечатани съм ставала свидетел на отварянето и тестването (върху ръката и устата) на продуктите предназначени за продажба и връщането им обратно. Бих потърсила гланцовете в малки квартални магазинчета, където възможността да се тествани е по-малка.


Това беше всичко с което се сдобих напоследък. Както споменах и в началото на поста до края на февруари няма да си купувам нищо ново.
Вие какво си купихте за последно?


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

21 коментара

  1. До преди няколко месеца постоянно използвах сухия шампоан на Shauma и много ми харесваше. Върши си работата и аромата му много ми допада! Сега минах на синия на Syoss и го използвам от около седмица, наистина не е лош, май ще се погодим и с него. Лаковете на Essie, които си избрала са страхотни, шоколадовата палитра също, четките... Абе всичко е супер! Честито! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, нямам търпение да го ползвам утре. Дано и на мен ми хареса :)

      Изтриване
  2. Охааа, доста нещица и то все хубави! Ще чакам и мнение за повечето. Да покажеш грим с палитрата! 😜

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обещавам да опитам, но снимките на грим никога не ми се получават :)

      Изтриване
  3. Комплектът на Алверде 1001 нощи би трябвало да мирише на фурми и смокини, поне това виждам да пише отпред.

    Аз последно се скрих от дъжда в DM и то стана за публикация за нови покупки. Soon! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Винаги помагаш с етикетите на немски :) Чакам поста с покупките :)))

      Изтриване
  4. Страхотни покупки, да са ти честити! Особено шоколадовата палитра...тази година ще слушам повече и се надявам Дядо Коледа да ми я донесе :)
    Относно сухия шампоан Schauma - имам го от около 4-5 месеца. Два пъти съм го ползвала, ситуацията с белите следи по косата е идентична и е в списъка на разочарованията. Чакам да споделиш дали все още го има този проблем.

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесни покупки, да са ти честити! Лично мен сухият шампоан на Shauma не успя да ме впечатли (моят е със старата опаковка), но определеное е по--добър от този на Balea. Няма търпение да пишаш как е този на Syoss :) Шоколадовата палитра ми е една от набелязаните и много ще се радвам ако напишеш едно ревю за нея :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси :) Дано се разберем със сухия шампоан на Syoss. Ако ли пък не започвам да опитвам тези от по-високия ценови клас :)

      Изтриване
  6. Пообрала си магазините :) Аз също готвя един по-солиден пост с покупки и край с тези солидни вложения до март. Февруари може нещичко минимално

    ОтговорИзтриване
  7. Ехаа ;д Страхотни покупки!Да са ти честити :) Палитрата е страхотна,както и лаковете на Essie.Четката също изглежда супер удобна и практична.Аз ползвам сухите шампоани на Syoss,харесвам и двата и честно казано,не обръщам внимание кой точно взимам.Сега съм със синия,но мисля,че зеленият ми допадаше повече като аромат :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Забравих да спомена,че този комплект за вежди ми е супер интересен и ще чакам отзиви за него :)

      Изтриване
    2. Мерси :) Надявам да се спогодим с този шампоан на Syoss.

      Изтриване
    3. Дано :) Моят любим е Klorane,но ми идва малко по-скъп.За това се радвам,че се спогодих с тези :))

      Изтриване
  8. Прекрасни покупки! Ружът на Essence го имам и ми е тотален любимец! Наскоро си купих имитация на "шоколада" на Too Faced и не мога да й се нарадвам, представям си колко е чудесен оригиналът! Ще чакам отзиви за новите продукти :)

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни покупки! Особено много ми харесаха шоколадовата палитра и двата лака на Еси, супер са и двата и са ми в уишлиста от 100 години :) За палитрата още се чудя, не мога да се реша между нея и една на Стила, така че ще чакам ревю :)

    ОтговорИзтриване
  10. Честит покупки :) дано успееш да си изпълниш намерението за месец без покупки :) Аз съм така през януари, съвсем малко ми остана до края :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Дано наистина успея, защото до края на февруари има достааа време хахахах

      Изтриване