Review: UNE Glimmer Lipgloss GO1

by - август 15, 2013


Здравейте! Днес ще ви представя продукт на марката Une. Това е и първият ми продукт на марката, чиито продукти са с 100% натурален произход. Освен това ме впечатлиха и изчистените опаковки на продуктите им и въобще цялата концепция на марката.

Une Glimmer Lips Gloss G01
Количество: 9,5мл 
Цена: 19,90лв      
Марката обещава продукт с блестящ ефект върху устните. Съвсем леко пигментирани цветове и кремообразна формула. 100% от съставките на продукта са с натурален произход, а 11,4% от тях са органични. Продукта има и екосертификат (ecocert повече може да намерите тук). Дерматологично тестван. 100% натурален аромат на листа на домати. Предлагат се 5 нюанса.
Опаковка: Опаковката е стандартна, изчистена и eco friendly. В горната и част е показан цвета на продукта, което винаги е плюс. 

Четка: Четчицата е много мека и с нея продукт се нанася лесно и равномерно. Аз обаче лично предпочитам продуктите за устни с апликатори, а не с четки. Не казвам, че не ми харесва, а просто споделям моето предпочитание.

Пигментация: Цветът в опаковката изглежда доста наситен прасковено-бежов нюанс с блестящи частички, но върху устните стои почти прозрачно.
Аромат: Аромата на гланца хич не ми харесва. В сайта им прочетох, че трябва да мирише на листа на домати (?). Не знам дали наистина листата на доматите миришат така, но определено не искам продуктите ми да миришат по този начин.
Консистенция: Много кремообразен и лесен за нанасяне продукт, който не изсушава устните и лепне. 
Трайност: Ех, тук съм много разочарована, защото по този показател няма какво хубаво да кажа за продукта. Ако нанесете гланца и след това пийнете или хапнете нещо от него не остава почти нищо върху устните. Решите ли обаче да го карате на фотосинтеза не очаквайте по-голяма трайност от 2 часа. 

Въпреки странния аромат и липсата на кой знае каква трайност се учудвам, че харесвам този гланц и доста често посягам към него когато се гримирам. Харесва ми идеята да използвам продукти, които не са чак толкова вредни за мен. Ще му се насладя докрай, но не мисля, че бих повторила покупката. Мисля да опитам обаче глосовете им другите им серии, които са малко по пигментирани като цвят.





Това е от мен? Вие използвали ли сте продукти на Une и кои? Може ли да ми препоръчате някой натурален бюти продукт от който сте доволни?


You May Also Like

5 коментара

  1. На мен лично течните червила на LUSH доста ми харесаха.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Следващия път като минавам покрай The Mall ще отида да ги погледна. Мерси :)

      Изтриване
  2. Аз съм фенка на тези глосове, главно заради това, че ми заместват балсама за ежедневието и добавят блясък. А по-тъмните нюанси са си добре пигментирани и пак супер естествени :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пардон, Cheery Lips са по-пигментирани тъмните, не Glimmer Lips :)

      Изтриване
    2. И аз така прочетох в сайта ми. Ще видя какви цветове се предлагат и от тази серия, но не мисля, че бих си взела пак

      Изтриване