Нови покупки #35

by - юли 18, 2016


Здравейте! Не съм ви показвала новите си покупки от месец май. Не защото съм стояла далеч от магазините и не съм се сдобила с нищо, а защото все не ми остава да снимам новите си покупки. Днес обаче най-накрая успях да отделя време. Някои от продуктите вече са се появявали в блога в поста с последните ми любимци (линк към него тук), а други вече си имат ревюта. 


Започвам с единствения по-интерес продукт за коса който си купих през последните 2 месеца (останалите са шампоани, балсами и сухи шампоани). Спреят за обем на John Frieda Luxurious Volume взех, защото искам малко повече обем в косата си. Впръсква се върху влажна коса основно в корените и след това косата се суши със сешоар. Използвах го само веднъж и не забелязах някакъв резултат. Но се притеснявах, че ако напръскам повече корените ми могат да омазнят много бързо, за това бях доста внимателна. Ако забележа някакъв уау ефект от продукта ще споделя с вас.


Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation #220 Natural Beige
Реших да опитам този фон дьо тен заради многото положителни отзиви за него. Предназначен е за нормална към мазна кожа и обещава да матира кожата и да прикрие порите. Взех си най-тъмния предлаган цвят и се надявам да успея да го направя подходящ за моята кожа, защото в момента нямам кой знае колко много тен.
Make Up For Ever Mattifying Primer
Опитах тестер на тази база за грим и много ми хареса. За това и бързах да я купя в реален размер. Базата е много икономична и е необходимо много малко количество от нея (колко грахче), за да я нанеса. Матира кожата и улеснява нанасянето на следващите продукти. 
Urban Decay Beached Bronzer цвят Bronzed
Обожавам бронзъри! Те са може би един от любимите ми грим продукти въобще. Бронзъра на Urban Decay исках от много време и най-накрая се сдобих с него (поръчах го от feelunique). Исках го заради страхотната му опаковка с палми, цветът който на суочове онлайн ми допадна и защото не съм опитвала много продукти на марката.
L'oreal False Lash Wings Sculpt Mascara
Последните спирали които марката пусна у нас не ми харесаха. Но False Lash Wings Sculpt получи много положителни оценки. За момента спиралата не се предлага у нас и може да се намери единствено онлайн.
Kiko Sculpting Touch Creamy Stick Contour #200
От много време искам да опитам кремообразен контуриращ продукт под формата на стик, но все не успявах да си намеря. Стикът на Kiko е част от тяхна нова (и може би лимитирана колекция) и се предлага само в още един цвят. Все още не съм го използвала върху лицето, но на суочове върху ръката ми изглежда доста обещаващ продукт.
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original
Използвала съм тази база за сенки и преди и за мен това е най-добрата база която съм ползвала до момента. След като предишната ми опаковка от нея свърши реших да опитам бази на други марки, които въобще не ми харесаха. За това реших да заложа на сигурното и вече провереното. Този път поръчах базата в оригинален размер от 10мл (опитах базата в travel size опаковка от 5мл, която ми стигна за ужасно дълго време).



Golden Rose Sheer Shine Stylo Lipstick # 01, 02 & 09
За тези страхотни бюджетни червила писах ревю съвсем наскоро (може да го прочетете тук). Много меки и кремообразни, тези червила са супер комфортни за носене и се предлагат в огромно разнообразие от цветове.
Lancome Juicy Shaker цвят Berry In Love
Купих олиото с цвят на Lancome с надеждата да ми хареса, но за съжаление останах леко разочарована. Цветът Berry In Love много ми допада, но като изключим това, лично за мен, това не е продукт който задължително трябва да се опита. Подробно ревю може да прочетете тук.
Kiko Gossamer Emotion Creamy Lipstick #107 Mocachino
Видях суочове на това червило онлайн и веднага ми хареса. На живо се оказа малко по-лилаво отколкото очаквах, но въпреки е цвят който бих носила с удоволствие. Опаковката му е много интересна, нетипична и различна за бюджетните марки. Червилото изскача след като се натисне златното копче върху капачката. Опаковката е метална и се усеща луксозна.
Clinique Pop Lip Color #04 Beige Pop 
Това е второто ми червило от серията. Имам 05 Melon Pop, който ми допада като цвят, но не и като формула. Реших да взема Beige Pop, в който за разлика от Melon Pop липсват блестящи частици (заради който смятам, че имам проблем с формулата на червилото). Beige Pop e страхотен бежово-розов нюд цвят и за момента нямам забележки. 



Kiko Моливи за устни
Обожавам моливите за устни, а за тези на Kiko съм чувала единствено положителни отзиви. За това когато имах възможността да се сдобия с продукти на марката избрах няколко цвята от две различни серии. Спрях се на Everlasting Colour Precision Lip Liner #401 и Creamy Colour Comfort Lip Liner #301 & #303. 
Aura Lipliner #53
Заради положителни отзиви реших да опитам и моливите на Aura. Взех си неутрален прасковен цвят с номер 53, който наистина много харесвам. Моливът е мек и траен и със сигурност ще си взема още цветове.


Ecotools Blending & Bronzing Brush
За много покупки в този пост главен подстрекател е Меги, но най-виновна е за тази. Първо тя я видя и си я купи и след това ми каза колко добре нанася бронзираща пудра и след това си я взех и аз. Четката е много мека и нанася и прелива бронзър много лесно и бързо. Браво, Меги :)
Aura Четка за бронзър и контуриране
Тази четка на Aura получи много положителни оценки от няколко наши бюти блогърки, за това реших да си я взема. На мен обаче не ми хареса. Да, много е мека и не драска кожата, но не е достатъчно прецизна според мен за нанасяне на контурираща пудра.

Golden Rose Ice Chic Nail Color #81 & #09
Съвсем наскоро Golden Rose пуснаха нова серия лакове - Ice Chic. Взех си два цвята за проба - #81 бебешко син и #09 нежно розов цвят.
Essie Perenial Chic
Това е един от любимите ми лакове на Essie. За съжаление е част от лимитирана колекция и вече трудно може да се намери по стените на марката. Вече изразходих едно шишенце и съм много щастлива че успях да се сдобия и с второ.
L'oreal Nail Laquer #118 Cafe de Nuit 
Новата серия лакове на Loreal вече може да се намери у нас. Предлагат се някъде около 10 цвята. Вярна на себе си, се спрях на прасковен нюд (защото явно нямам достатъчно). Носих лакът вече много пъти и ми харесва, но след лакиране усещам върху ноктите си характерния аромат на червилата на марката, който не ми е особено любим.

Това беше всичко което си купих през последните два месеца. Надявам се постът да ви е бил интересен :)



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

8 коментара

  1. Много ми хареса поста! Тъкмо се бях засилила да купувам четката на Aura ... но май ще се почудя още :D А ФДТ на Maybelline от някой сайт ли го поръчва :?

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за поста. Бях се вклюбила в новия гланц на Ланком - заради концепцията и опаковката му. :D Но ще се въздържам. Червилото на Kiko много ми допада - от къде е закупено?
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Червилото на Кико е купувано е магазин на марката в Испания.

      Изтриване
    2. Червилото на Кико е купувано е магазин на марката в Испания.

      Изтриване