Грижа за косата от Syoss & Gliss

by - април 11, 2016



Здравейте! Днес ще ви споделя мнението си за няколко продукта за коса на дрогерийни марки. Опитът ми до момента с продуктите на Syoss и Gliss ме е оставил с по скоро негативно мнение. За това подходих и доста скептично при използването  им.

Syoss Beauty Elixir Absolute Oil Масло за коса*
Количество: 100мл
Цена: около 15лв
От Syoss обещават маслото да подхрани, омекоти и придаде повече блясък на сухата и увредена коса. Формула на продукта е обработена за да бъде по-лека и да не утежнява и омазнява косата.
Опаковката е пластмасова, а помпичката отгоре може да се заключва. Маслото има приятен и лек парфюмен аромат. Едно натискане на помпичката ми дава достатъчно продукт, за да нанеса върху краищата си. Нанасям го върху мокра коса и тя веднага го абсорбира. След изсушаване косата ми не е мазна и не стои на клечки. Забелязвам, че косата ми е по-мека след използване на маслото. Не е никак лош продукт. Останах много приятно изненадана от него, защото не съм голям почитател на продуктите на марката.
Единствената ми забележка е относно опаковката на продукта - ако шишенцето бъде оставено в легнало положение, маслото изтича от винта на капачката.
Оценка: 4/5

Gliss Million Gloss Crystal Oil Масло за блясък*
Количество: 75мл
Цена: около 14лв
Това масло трябва да придаде повече блясък на косата. Може да се използва върху влажна коса или да се добавя към шампоана. Опитах да го ползвам и по двата начина и не забелязах никакъв резултат от него върху моята коса. Определено това не е моят продукт. 
Оценка: 1/5

Gliss Ultimate Repair Флуид за коса*
Количество: 50мл
Цена: около 8лв

Флуидът на Gliss обещава да спре цъфтенето на косата още след първото нанасяне. Много гръмко обещание. За мен единственият начин цъфтежа на косата да бъде премахнат е посещението при фризьор.
Опаковката на продукта представлява тубичка с помпичка. Флуидът е с бяла кремообразна консистенция.Усеща се богато като масло при нанасяне върху косата. Има приятен аромат. С този продукт не успяхме да се разберем - използвах го няколко пъти като всеки път нанасях все по-малко количество от него, но винаги омазняваше косата ми и тя стоеше на клечки. Може би бил подходящ за някой със суха коса.
Оценка: 1/5



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.


* Продуктите ми бяха предоставени за проба от представители
 на марките, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

0 коментара