Празни опаковки #21 (Октомври 2015)

by - ноември 15, 2015

Здравейте! Знам, че напоследък не съм особено активна, но обещавам скоро да поправя това. За днес съм ви подготвила пост с празни опаковки.


Velnea Сух шампоан
Имам това мини от началото на годината и както сами се досещате не ми харесва особено. Много е лек и не премахва омазняването. Не бих го купила отново.
Batiste Сух шампоани
Както много пъти съм споменавал предпочитам сухия шампоан на Batiste за брюнетки. Оригиналният много ми харесва като аромат и се справя също толкова добре с премахване на омазняването както този за брюнетки, но оставя повече бели следи в косата ми. Вече купих нова опаковка от варианта за брюнетки.
Schauma Сух шампоан
Още една опаковка, която стои от доста време в шкафа ми. Просто откакто у нас пуснаха сухите шампоани Batiste използвам само тях. Не бих го купила отново освен ако не мога да намеря Batiste.
Yves Rocher Purifying Shampoo
Този шампоан се оказа огромно разочарование за мен. Макар да се води почистващ за мазна коса, той не успяваше да измие косата ми добре и докато бях в банята усещах косата си странно - сякаш е на клечки. Не бих го купила отново.


Bilka Крем за ръце с Rosa Damascena
Кремът беше доста лек и хидратираше кожата на ръцете добре. Хареса ми, но през зимата когато кожата ми е по-суха не би бил достатъчен като хидратация. Ароматът му ми допадна и не беше прекалено силен. Бих го купила отново.
Balea Крем за ръце с лайка
Много удобна опаковка за носене в чантата . Кремът също като този на Bilka беше лек, но малко по-хидратиращ. Бих го купила отново.
Българска роза Крем за ръце с равнец
Този крем имаше доста водниста консистенция и в началото не мислех, че прави нищо. Но всъщност кремът правеше ръцете ми меки и подхранени. Мирише малко странно - на билки, но на мен ароматът му не ме дразнеше. Бих го купила отново.
La Petit Marseillais Душ гел с мляко от ванилия
Ароматът му много бързо ми омръзна и не бих го купила отново. Иначе измиваше добре, без да изсушава кожата.
Neutrogena Deep Moisture Body Lotion
Лосионът на момента ми харесваше, друг път не. Имаше по-гъста консистенция и му трябваше малко повече време, за да попие напълно. Мирише приятно и е в удобна опаковка. Не бих го купила отново.
Lady Speed Stick Deodorant
Това е любимият ми стик против изпотяване. Използвам само и единствено него. Вече имам нова опаковка от него.

Alverde Измиващ крем с хума
Напоследък кожата ми е сравнително чиста, но наближат ли онези дни от месеца започват да се появят повече пъпки. Да, това се дължи на хормоните, но исках да имам няколко продукта срещу пъпки които да използвам когато гадовете се появят. Един от тези продукти е измиващият крем с хума на Alverde. За него прочетох много различни мнения, но все пак реших да взема мини размер от него и да го опитам. Има доста неприятен аромат и кафеникав цвят. Наистина е с консистенцията на крем и измива кожата нежно без да я изсушава. Но вместо да успокои пъпките, този измиващ продукт раздразни кожата ми и се появиха множество червени и болезнени пъпки. Изхвърлям го и не бих опитала друг продукт от серията с хума на Alverde.
Bioderma Sebium Serum Purifying Renovating Concentrate
Срам ме е да си призная от колко време имам тази тубичка при годност след отваряме от 9 месеца. Преди доста време една приятелка ми препоръча този крем на Bioderma, защото той и е помогнал да се отърве от акнето завинаги. Е, щом съм преустановила употребата му, значи не съм видяла никакъв резултат от употребата му. Не бих го купила отново.
Handmade Naturals Face Cleansing Scrub
Подробно ревю за този ексфолиант може да прочетете тук. Накратко, ако харесвате по-груби ексфолианти, то този би ви попаднал. Когато остана малко продукт в шишенцето ми беше трудно да държа опаковката с капачката надолу, защото тя не е равна, а е леко заоблена. Това е единствената ми забележка. След използване кожата е гладка без зачервяване или раздразнение. Хареса ми, но не толкова, че да го купя отново.
Refan Измиващ гел с хмел и салвия
Любим, любим продукт на достъпна цена. Това е вече не знам коя опаковка от него. Ревю може да прочетете тук. Много нежен като измивен продукт, той е много подходящ за използване сутрин. За момента обаче съм решила да си дам малка почивка от него и да опитам нещо по-различно.
Neutrogena One Step Gentle Cleanser 
Този измиващ гел обещава да почисти кожата и грима едновременно и наистина го прави. Разбира се след него почиствам лицето си още веднъж с друг продукт. Гелът на Neutrogena макар да не дразнеше кожата и да не опъваше, той лютеше на очите ми първите няколко ползвания, но след това явно свикнах с него и лютенето спря. За съжаление този продукт не се предлага у нас и няма как да го купя отново, но ако пътувам в чужбина и го видя веднага ще го взема.
Neutrogena Oil-free Eye Makeup Remover
Не съм впечатлена от този продукт. Да, вършеше си работата и премахваше очен грим сравнително лесно и без много търкане и без да дразни очите, но оставяше мазен филм. Не бих го купила отново.

Nivea Почистващи ленти
Използвам лентички за махане на черни точки възможно най-рядко. За мен марката е без значение. Тези на Nivea не бяха с нищо по-различни от лентичките на други марки. Бих ги купила отново.
Apivita Маска за лице с розова глина
Харесвам маските на Apivita. Конкретно тази почиства кожата без да я дразни или изсушава. Със сигурност бих я купила отново.
Max Factor Whipped Cream Foundation 75 Golden
Съвсем наскоро ви споделих мнението си за този фон дьо тен (може да видите ревюто за него тук). Това не е моят фон дьо тен. С него трябва да се работи бързо. Освен това не е особено траен върху моята кожа. Не бих го купила отново.
Oriflame The One Illuskin Concealer в цвят Fair 
Този коректор е лек като покритие и би бил подходящ за тези от вас без кой знае какво за прикриване. Не го намирах и за кой знае колко озаряващ. Не бих го купила отново.
Essence The Gel Base Coat
И базата като топ лака се сгъсти доста бързо, но за разлика от топ лака не я харесах толкова много. При нанасяне след изсъхване оставя ноктите с матов финиш. Не забелязах да удължи по някакъв начин трайността на лака ми. Предпочитам да използвам заздравители който могат да се използват като основи. За момента не бих го купила отново.
Avene Couvrance Mascara
Подробно ревю за нея може да прочетете тук. Много харесвам тази спирала заради трайността и лесното и махане вечер. Четката й ми е много удобна за ползване. С нея бързо постигам подчертани, черни и обемни мигли. Като нейн единствен минус бих отбелязала, че свършва по-бързо от други спирали. Очите ми не са чувствителни и за себе си не бих могла да оправдая високата й цена.
Rimmel Scandaleyes Eyeshadow Stick в цвят Bluffing
Ако трябва да бъда съвсем честна по неясни за мен причини този молив се чупи няколко пъти и според мен това е и причината да го изхабя толкова бързо. Имам още три цвята от тези моливи на Rimmel и с тях нямам такъв проблем. Цветът Bluffing е любимецът ми от тях. Формулата му е лесна за нанасяне и цветът е много траен. За момента не бих го купила отново.
Bourjois Contour Edition 01 Nude Wave
Моливът за устни има много мека и лесна за нанасяне текстура. Не изсушава устните. Не е от най-трайните моливи за устни, които съм опитвала към днешна дата. За момента не бих го купила отново.

Това бяха всички продукти, които успях да изхабя през месец октомври. 



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.


You May Also Like

2 коментара

  1. Обожавам постове за празни опаковки :) И ти се възхищавам всеки път на количеството изхабени продукти :)

    ОтговорИзтриване