Празни опаковки #14

by - април 16, 2015


Здравейте! Време е за нова порция изразходени продукти. В момента главна цел за мен е да изразходя наличните ми тестери. Събирам ги в една кутия и обикновено щом ги пусна вътре, забравям за тях. 
Освен празни опаковки се разделям и с няколко продукта, които не използвам вече и няма смисъл да задържа в колекцията ми. Някои от тях са годни за употреба и ще се опитам да им намеря нов дом, но ако никои не си ги хареса заминават в коша.



Nivea Harmony Time Cream Shower
Харесвам душ геловете на марката, защото измиват кожата добре без да я изсушават и правят хубава пяна. Със сигурност бих купила отново този ли друг аромат от тези душ гелове.
Nivea Soft Moisturizng Cream
Не помня защо съм купила тази опакова от крема на Nivea. Изразходих я като лосион за тяло. Опитвам се да избягвам течния парафин в продуктите за лице и тяло който използвам и тъй като тази съставка е налична в крема на Nivea, не бих го купила отново.
Alverde Лосион за тяло
Това беше лимитирано издание, което вървеше в комплект с душ гел, който още не съм започнала. Имаше много приятен аромат. Самият лосион не беше лош - имаше приятна не прекалено течна консистенция, която попиваше бързо, но предпочитам маслата за тяло на марката защото ги намирам за по-подхранващи кожата. 
Balea Пяна за бръснене
Пяната наистина улеснява бръсненето на краката, но колкото по-малко продукт остава във флакона, толкова по-трудно се изкарва. Накрая ми писна и изхвърлям пяната със съвсем малко количество в нея. Въпреки, че продуктът много ми хареса, не бих повторила покупката заради опаковката.
Avon 3in1 Gentle Aloe Cleanser, toner and moisturiser
Много нежен продукт за измиване на лицето, който използвах само сутрин за освежаване на кожата. Има много приятен свеж аромат и приятна кремообразна консистенция. Някакви страхотни резултати от използването му не забелязах и за това не бих го купила отново. 
Alverde Успокояващ шампоан с екстракт от бреза и градински чай
Съвсем наскоро ви споделих впечатленията си от няколко различни продукта на Alverde (линк към поста). Използвах шампоана в моменти в които усещах скалпът си раздразнен, но дори и при редовна употреба не забелязах някакво успокояване на скалпа. Не е нищо особено. Не  бих го купила отново.
Balea Sensitive дезодорант
Любим дезодорант на достъпна цена. Има много свеж аромат и предпазва от изпотяване и неприятна миризма.



Max Factor Молив за очи
Имам този молив от 100 години и ми отне да го изхабя толкова време, защото черния цвят на молива не е наситено черен (дори сивее леко). Консистенцията му не е много мека или твърда, а ужасно суха. Не бих го купила отново.
Avon Instinct парфюм
Много приятен аромат, който имаше доста добра трайност върху кожата предвид цената му. Въпреки, че много ми допадна като миризма, рядко повтарям парфюми, защото винаги има нещо ново което искам да опитам.
Rimmel Match Perfection фон дьо тен
В началото много харесвах този фон дьо тен (харесваше ми най-вече завършека му), но през последните месеци мнението ми за него коренно се промени. Не знам дали с времето формулата му се промени или аз се промених, но не смятам, че стои естествено върху кожата, подчертаваше порите ми и не беше особено траен. Не бих го купила отново.
Bourjois Volume Glamour Maxx Definition спирала
Обожавам спиралите на Bourjois от тази серия. Харесвам повече розовият вариант заради силиконовата четка. Спиралата придава обем и подчертава миглите, наситено черна е и нямах забележки към трайността и. Маха се малко по-трудно, но това не е кой знае какъв проблем за мен. Бих я купила отново.
Essie Eternal Optimist
Това е един от малкото лакове, които съм успяла да изхабя въобще. Със сигурност сте го виждали често в блога, защото обожавам цвета му. В момента все още се чудя дали да го купя отново, но ще почакам, защото има още лакове които искам да изхабя преди да започна да купувам нови. А и предполагам имам близък до него цвят в колекцията си в момента. Харесвам лаковете на Essie, защото цветовете им са плътни и това са най-трайните лакове върху моите нокти.
Benefir The POREfessional база за грим
Имам това мини от сет на марката. Не съм впечатлена от тази база и не смятам, че всичките хвалби и положителни мнения за нея са оправдани. Да, прикрива някоя и друга пора, не удължава трайността на грима ми, дори обратното. Не бих я купила в реален размер.


3Chenes Дневен и нощен крем
Тези три тестера от дневния и четири от нощния ми стигнаха за доста време, но не останах впечатлена. Кремовете са подходящи за всеки тип кожа и обещават да хидратират горните слоеве на епидермиса. Това просто не са моите кремове.
Nat'aura Phyto Stem Cells околоочен крем концентрат
Околоочният крем много ми хареса - беше много лек и заедно с това хидратираше добре. За момента не бих го купила, защото имам няколко околоочни крема за изхабяване.
Nat'aura Bio Echinacea Освежаващ крем за лице и околоочен контур
Интересното при този крем беше че може да се използва освен върху лицето и в зоната около очите. Беше доста лек, дори бих казала, че не ми беше достатъчен за използване около очите. Не бих го купила отново.
3Chenes Лосион за тяло
Тези 3 тестера ми стигнаха за не повече от 2 намазвания на цялото тяло и не мога да кажа дали лосионът ми хареса или не. Имаше приятна и лека консистенция, която попи в кожата бързо. Ароматът му беше малко странен, но не беше много силен.
Madara дневен и околоочен крем и тоник
Мнението ми за кремовете и тоника остана на заден заради аромата на продуктите. Всичките те ми миришеха на трева или някаква друга зеленина. На мен тези аромати не ми допадат и не успях да изразходя кремчетата докрая.
Lierac Олио за тяло
Това олио за тяло мирише разкошно. Опаковката ми стигна за 2-3 нанасяния, но ако не я бях разляла няколко пъти може да стигне за малко повече. Олиото е доста икономично, попива веднага без да оставя мазни следи. Първоначално много ми хареса, но след това забелязах, че по-сухите части като лактите след използването му бяха още по-сухи. Не бих купила конкретно това олио, но бих опитала друга марка.
Balea Маска за лице с мед
Не харесвам тези маска на Balea. Имах преди време варианта с ягоди или някакъв друг червен плод. Маската след нанасяне започваше да щипе. Тази маска не щипеше, но и не смятам, че направи нещо за кожата ми. Нанася се като крем на плътен слой, стой се с нея няколко минути и след това се маха. Не забелязах да направи нещо за кожата ми.
Sephora База за грим
Базата беше прекалено силиконова за моите предпочитания. Към средата на деня гримът ми все едно се свличаше от местата върху които съм нанесла базата. Не ми хареса и не бих я купила в реален размер.
Vichy Idealia BB крем
Имам доста тестери на различни BB, CC кремове и фон дьо тени, но ми е трудно да ги използвам защото цветовете им не винаги отговарят или са подходящи за мен. Да не кажа, но почти всички тестери на Vichy които имам са в много тъмни цветове.  Опитах се да използвам този BB крем, но цветът му беше ужасно тъмен и го махнах малко след като го нанесох. Нямам никакви други впечатления за продукта освен колко тъмен беше.


С всички тези продукти се разделям, защото не ги използвам и само заемат място. На двете палитри със сенки и ружа ще се опитам да намеря нови собственици, но ако никой не си ги хареса отиват в кофата.
Golden Rose Ultimate Colour гланц за устни номер 11
Харесвам тази серия гланцове на марката и съвсем на скоро изхабих друг цвят от тях. Гланцът придава един едва забележим червен цвят на устните. В него има множество едри брокатчета, които са и причината да не изразходя докрай. Просто вече предпочитам продуктите за устни без толкова едри частици брокат. Но гланцовете са страхотни - не изсушават устните и не лепнат, а и цените им са достъпни.
Figs&Rouge балсам
По-ужасно миришещ продукт не мисля че е възможно да има. Използвала съм го едва 1-2 пъти върху кожичките на ноктите, но просто не мога да го използвам заради аромата ми. Миризмата му ми напомня нещо застояло и развалено.
Avon True Color руж
Не знам как съм носила този руж преди. Цветът му е керемиден и не мисля че ми отива.
Avon Сенки за очи
Общото за тези две палитри е че пигментацията на цветовете им липсва, особено на палитрата отдолу. Опитвала съм се да ги използвам няколко пъти като никога не успях да постигна желания резултат и не виждам защо да продължавам да ги държа в колекцията си.









Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.




You May Also Like

4 коментара

  1. Винаги е така с аромата на органичните продукти май :) и аз имам два био балсама и миришат ужасноооооо :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Ароматът на дезодоранта на Балея издръжлив ли е ? Заглеждам ги от известно време и все не мога да се реша :D

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления за изхабените продукти, напълно ти споделям мнението за балсама на Rouge&Figs, аз го пазих, пазих и когато го отворих вече беше развален и миришеше много неприятно.

    ОтговорИзтриване
  4. Балсамът на Figs & Rouge, ако е същия онзи от кутията на Prettybox е бил развален. Аз също имах един такъв, реално не мирише така по принцип. Ползвала съм друг техен балсам и мирише страхотно, един от най-хубавите, които съм имала.

    ОтговорИзтриване