Нови покупки #21

by - декември 30, 2014


Здравейте! Ако знаете колко ми липсваше блога по време на неочакваната празнична ваканция, която си спретнах съвсем непланувано. Завръщам се заредена с нови сили и новите ми придобивки. В днешната публикация ще видите освен новите ми покупки и някои от продуктите, които получих като подаръци от различни марки. Някои от продуктите вече ползвам и ще ви дам нещо като първи впечатления от тях.




Rivana Масло от гроздови семки
Ако следите блога ми знаете че използвам различни масла, за да премахна грима си вечер. Предишното, което използвах беше бадемово отново на тази марка, но не се справяше добре с премахването на грима. Дано това е по-добро.
Lush Tee Trea Water
Това е първият продукт на марката, който купувам. За сега не съм впечатлена и не знам дали бих опитала други продукти на Lush. Самият спрей не пръска фини капчици от тоника и се налага да ползвам памучно тампонче, за да го нанеса. По принцип харесвам аромата на чаено дърво, но този не ми харесва. Не съм никак впечатлена.
Alverde Измиващ гел с водорасли
Дали имам нужда от още един измиващ продукт за лицето? Не, в момента имам доста отворени в банята и надали скоро ще започна този. Гелът е обогатен с екстракт от водорасли и е предназначен за нормална и смесена кожа.
Alverde Гел-крем с водорасли
Напоследък усещах кожата си недостатъчно хидратирана. Кремът е обогатен с хидрокомплекс от сини и зелени водорасли и минерали от морска вода, които обещават да хидратират кожата. Спрях се на този продукт защото е гел-крем, който би трябвало да е достатъчно лек, за да не утежни или омазни кожата ми. Предназначен е за нормална и смесена кожа.
Alverde Нощен крем с хамамелис и лайка
Освен дневен имах нужда и от нов нощен крем. Не успях да намеря нощният вариант на серията с водорасли (не знам дали въобще има) и се спрях на този с лайка, които е предназначен за чувствителна кожа.


Alverde Маска за коса с авокадо и ший
Обожавам маската за коса на Alverde с хибискус (в розовата опаковка). Тази е предназначена за изтощена и чуплива коса. За момента много ми харесва, защото прави косата ми много мека. Като единствен недостатък за мен до сега бих отбелязала, че малко по-трудно се изтисква продукт от тубичката.
Lilly Маслен лакочистител
Любимият лакочистител, както на мен, така и на много други блогърки. Харесвам го защото маха лака лесно и бързо и не изсушава ноктите, кожичките или кожата на ръцете.

Един ден нямаше какво да правя и се отбих в Елитис да убия малко време. Успях да се сдобия само с три лака, защото нищо друго не успя да ми хване окото:

  • Flormar 419
  • Perfect мини черен лак, чийто номер не виждам
  • Classics 208



Max Factor Eye Luminizer Brightener в цвят Fair 
Коректорът е част от нова озараяваща серия на марката, която включва и фон дьо тен. Харесва ми озаряването на кожата което придава този коректор. На няколко пъти обаче се беше събрал във фините линии около очите ми през деня. Това може да се дължи на по-сухата ми кожата напоследък, но откакто смених околоочният си крем нямам такива проблеми. Отделно фиксирам коректора с пудрата на Bourjois, за която ще ви говоря сега.
Bourjois Flower Perfection прахообразна пудра
Използвах не толкова харесваната от мен пудра на Essence All About Matt в прахообразният и вариант, за да фиксирам околоочният си коректор. Тя обаче свърши и тази стъпка много ми липсваше когато се гримирам. Реших да опитам прахообразната пудра на Bourjois.
Четка за лице
Тази четка е подарък за всеки два закупени продукта в Lilly на Bourjois. Четката не е нищо особено - малко по-жилава е, но се усеща мекичка при използване.
Bourjois Contour Edition моливи за устни
Никога не съм била фен на моливите за устни. До сега винаги ги намирах за излишна стъпка, за доста old school дори, но откакто започна манията по "Kylie Jenner lip" се завърнаха (а може само аз да съм ги преоткрила). По-светлият цвят 01 Nude Wave е в розово-кафявата гама и може да прочетете повече за него тук. Другият тъмно червен е номер 10 Bordeaux Line. Малко са червените червила в колекцията ми които през деня се размазват, но ей така за всеки случай реших да имам един тъмно червен молив. Харесвам моливите на Bourjois защото са меки и наситени. Освен за очертаване на устните ги използвам и самостоятелно като червило. Ако си харесам друг цвят със сигурност ще си го взема.
L'oreal True Match фон дьо тен в цвят Golden Beige
Този фон дьо тен не ми е съвсем true match въпреки обещаващото му име, една идея по-тъмен ми е, но по-светлите цветове ми бяха прекалено розови. Любим е на толкова много хора и нямаше как да пропусна да сдобия с него тъй като този месец много от продуктите на L'oreal са на промоция. Забелязах, че не се разбира добре с базата ми на Max Factor Facefinity - няколко часа след нанасяне на грима ми, фон дьо тена стоеше като намокрено брашно. Без базата на Max Factor нямам такива проблеми.
Rimmel Apocalips Lip Velver 307 Meteoric Matte
Обожавам продуктите за устни на Rimmel и единственият начин да се сдобивам с новите им предложения си остава онлайн магазините (най-често пазарувам от feelunique), защото при нас идват малко късно. Това е мат версията на прочутите им Apocalips. Скоро ще пиша повече за него.
Tanya Burr Lip gloss в цвят Picnic In The Park
Много исках да опитам конкретно този цвят от гланцовете на Tanya Burr. Виждала съм доста нейни снимки с Picnic In The Park и след всяка го исках все повече и повече.
Гланц H&M
Цената му е само 1,99 и не очаквам чудеса от него. Една приятелка го имаше и стоеше страхотно върху устните и.
---------


Преди няколко седмици от Golden Rose ми изпратиха няколко продукта на Ziaja и Golden Rose. Ухаещ на ванилов десерт детски душ гел и шампоан на Ziaja и дневен крем с козе мляко (отново на Ziaja). Освен това получих и от матовата серия червила на Golden Rose Velvet Matte номер 18 и лак Rich Color номер 61.


В началото на декември присъствах на една много интересна среща организирана от Max Factor, на която присъстваха и други блогърки. На нея се запознахме с главният гримьор на марката - Марина. Тя ни представи някои от последните продукти на Max Factor. Накрая имаше и подаръци - новият фон дьо тен Skin Illuminizer и три от стик коректорите им: жълтият е озаряващ, зеленият за коригиране на зачервяванията и лилавият за пигментни петна.


Няма как да не спомена и срещата на Avene. Събрахме се много момичета и си изкарахме страхотно. Екипът на Avene бяха поканили и гости с които да си говорим - професионалният гримьор Елиза Попова, фотографът Костадин Кръстев - Коко, hair coach Силвана Петрова и дизайнерът Милка Александрова - Бучи. Имаше и страхотни подаръци - супер готина козметична чантичка в която бяха поместени ръчно написана картичка, малка термална вода, спирала, коректор, молив за вежди и червило, всички от серията Couvrance.


И не на последно място, преди няколко дни получих и специланото лимитирано издание на мицеларната вода Sensibio на Bioderma.


Това бяха всички продукти, с които се сдобих напоследък. Много ми искаше в тази публикация да бъде включена и шоколадовата палитра на Too Faced, но за момента е изчерпана. Нищо, догодина :)




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара