Кутия Pinks октомври

by - октомври 16, 2013


Здравейте, момичета! Вчера най-сетне получих кутия Pinks след като не успях да се доредя за предишните две. Няма да изпадам в големи подробности, защото съм сигурна, че вече сте чели за тазмесечното издание и в други блогове.


Съдържанието пристига в бяла кутия, увито в бяла хартия и завързано с розова панделка.


Всички поръчали Pinks този месец получават:
  • душ гел Bioderma Atoderm
  • крем за лице и тяло Bioderma Atoderm
  • избелваща паста за зъби Arm & Hammer
  • малка кутия Vichy с мини кремчета от сериите им противостарееща грижа и мънички мостри на фон дьо тените Liftactiv Flexiteint и Dermablend и мостричка на новият им крем серум Idealia Life Serum
  • мостри на шампоана и балсама на Matrix Heat Resist
  • 3 мостри на флуида Oleo-Realx на Kerastase
  • шоколадче по случай 80-та годишнина на авиокомпанията Air France
Следващите продукти се различават в някои кутии. Аз получих:
  • Perfect Pair молив и сенки за очи в цвят 13 Bronze Toast на марката Wet n Wild и е точно в моята гама цветове - кафеникав нюанс с металически блясък.
  • мостра на аромата на B.U. Fancy Cinderella
  • мостра на аромата на Bourjois Glamour Chic 






На вас хареса ли ви октомврийската кутия на Pinks? Мен много много не ме очарова. Кутията с мостри на Vichy може да се взема от всяка аптека, а душ гела вече имам от Prettybox. Всеки се нуждае от хубава усмивка, но паста за зъби!? Аз лично съм с ужасно чувствителни зъби и избелващи пасти не ползвам. И другото вече са тестери.
Това е от мен за днес! До скоро!



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук. / You can find me on Facebook here.
Може да ме намерите и в Bloglovin. / You can find me on Bloglovin.  

You May Also Like

2 коментара

  1. Моята кутия е със същите продукти. Само че аз получих гланц за блясък Diamond Brilliance на Wet N Wild.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз тайничко се надявах да получа гланц. Но и на сенките/молив съм доволна:))))

      Изтриване