Ревю: Avon Почистващи ленти за премахване на черни точки

by - октомври 10, 2013

Здравейте, момичета! Днес ще си говорим за почистващите ленти на Avon. Продукта представлява течен и лепкав гел в тубичка, които след изсъхване се преобразува в пилинг лента. Обещава да почисти кожата от замърсявания и черни точки. От Avon ни съветват да нанесен дебел слой на желаното от нас място като избягваме зоната около очите и след 20 минути да отстраним лентата.

До преди два дни бях използвала течните ленти само върху носа си и нямах никакви забележки, докато една вечер не реших да нанеса продукта върху брадичката и челото си. Все пак, и там имам черни точки. До преди това не бях имала никакви проблеми с лентите при нанасяне върху носа си. Да, гела е доста лепкав и това го прави малко по-труден за равномерно нанасяне. Въпреки, че не виждам някакви огромни резултати след използване удоволствието, което изпитвам след махане на лентата и видя всичките гадости останали по нея винаги ме зарежда положително.

Ето толкова лепкав е гела

Но да се върнем на преди две вечери. След нанасяне върху цялото лице усещах лицето си много опънато, а самото махане на лентите беше ужасно болезнено. Опитах се съвсем деликатно с нокът да отлепя малка част от лентата, но след като това не стана се опитах с топла вода. Това ми действие накрая заприлича на чегъртане. Като резултат в момента кожата ми е ужасно суха и раздразнена.
Ще продължавам да използвам продукта само върху носа си и никога, ама никога повече върху други части на лицето ми. Щом изпразня тубичката ще се върна към така добре познатите на всички нас стандартни ленти за премахване на черни точки.
Количество: 30мл 
Цена: 11,50лв (редовна цена)


Опитвали ли сте лентите на Avon и харесаха ли ви?
До скоро!




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук. / You can find me on Facebook here.
Може да ме намерите и в Bloglovin. / You can find me on Bloglovin.  

You May Also Like

7 коментара

  1. И аз имах подобен проблем с челото и брадичката. Но пък на нослето ми влияят добре :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много му се чудех на този продукт, ама май вече се отказвам от него...

    ОтговорИзтриване
  3. Имам го.не е кои знае какво. Предпочитам истинските ленти,без значение марката

    ОтговорИзтриване
  4. А кои ленти по-точно препоръчваш? И аз искам да си взема , но не знам от кои.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всички стандартни ленти вършат работа. Тези не ги препоръчвам горещо :)

      Изтриване
  5. Изглежда Avon са почерпили вдъхновение от корейската вулканична маска :)
    Иначе за лентичките да кажа, че тези на Нивеа са най-добрите от всички, които съм тествала и в никакъв случай не взимай на Тitania. Ужасни са! Изобщо не могат да се залепят на носа!

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей, номинирах те за този таг- http://merycosmetic.blogspot.com/2013/10/tag-liebster-award.html

    ОтговорИзтриване