Любими публикации напоследък #1

by - септември 29, 2013

Здравейте! Има толкова много блогове, които следя с интерес, че ако запозна да ги изброявам всичките публикацията ще стане многооо дълга. Вместо това реших да ви запознавам през определен период от време с любимите си публикации за 1, 2 или повече седмици.

Да започваме!
* Meggie and her eternal makeup love
My Bourjois Collection



* Vivianna Does Makeup
Rimmel Do MAC Dupes



* My Sweet Escape
TODAY`S MAKEUP: DISCO BALL



* My Sweet Escape
ФОН-ДЬО-ТЕН - В ТЪРСЕНЕ НА "ИДЕАЛНИЯ"...


*My Beauty Zone



*My Box of Beauty


*My Wonderland


*I Spy DIY
MY DIY | Striped iPhone Case



Това е от мен за днес! Утре очаквайте да видите любимите ми продукти през септември :)



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук. / You can find me on Facebook here.
Може да ме намерите и в Bloglovin. / You can find me on Bloglovin.  

You May Also Like

0 коментара