Ревю: Loreal Smooth Sugars Nourish Scrub

by - юни 05, 2018



Здравейте! Харесва ми да експериментирам с различни почистващи продукти за лице, защото това са любимите ми продукти от категорията грижа за кожата. От съвсем скоро на пазара се предлагат захарни ексфолианти за лице и устни от Loreal. Налични са три варианта и аз реших да пробвам подхранващия ексфолиант с какаово масло.

Loreal Smooth Sugars Nourish Scrub
Количество: 50 мл.
Цена: около 15 - 16 лв.

Ексфолиантът съдържа 3 вида фини кристалчета захар (бяла, "blond" и кафява), какови зърна, кокосово и какаово масло. Има приятен ненантрапчив аромат. Nourish Scrub е подходящ за всеки тип кожа, но най-вече за сухата. Освен да почисти кожата от мъртвите клетки, той трябва да я овлажни, успокои и подхрани.
Консистенцията на ексфолианта първоначално е кремообразна, но след допир с кожата започна да се усеща като олио. Ексфолиращите частички са фини и не се разстопяват при втриване в кожата. Може да се използва върху мокра и суха кожа, като нанесен по втория начин, ексфолиращият ефект е по-силен. Имам кожа с неравна повърхност, разширени пори и черни точки и обичам по-агресивните ексфолианти и предпочитам да нанасям този ексфолиант върху суха кожа. След употребата му усещам кожата на лицето си по-мека, с гладка и равна повърхност, без никакво усещане за сухота или опънатост. Не съм толкова впечатлена от ексфолиращия ефект върху устните, но въпреки това много харесвам продукта и бих пробвала и другите два предлагани варианта.
Оценка: 5/5

Ексфолиантът много, много ми харесва и горещо го препоръчвам. Единствено не ми допада по-висока му цена, предвид това, че е дрогериен продукт. Но от друга страна Loreal много често правят промоции на продуктите си и със сигурност ще може да си вземете някои от трите ексфолианта на малко по-ниска цена. 


You May Also Like

0 коментара